سورن تک توس و فرافن طوس به عضویت پردیس جامع فناوری درآمدند


جلسه کارگروه فناوری پردیس جامع در تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰، به منظور بررسی تقاضای پذیرش شرکت دانش بنیان فرافن طوس و شرکت دانش بنیان سورن تک توس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم وفناوری خراسان ، به نقل از پردیس فناوری جامع ، جلسه کارگروه فناوری پردیس جامع در تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰،  به منظور بررسی تقاضای پذیرش شرکت دانش بنیان فرافن طوس و  شرکت دانش بنیان سورن تک توس برگزار گردید.

شرکت فرافن طوس در زمینه طراحی و ساخت قالب های پرگرسیور برش، فرم و کشش را برای صنایع مختلف از جمله نفت  و گاز و پتروشیمی، خودرویی  مختلف از قبیل خودرویی، نفت و گاز و پتروشیمی و ساخت قالب های مربوط به محصولات پلیمری تزریقی پیچیده مشغول به فعالیت است.

زمینه فعالیت شرکت سورن تک توس، حوزه تولید فرآورده‌های بیوتکنولوژی از قبیل مکمل‌های غذایی و دارویی، دام و طیور، محصولات بهداشتی مبتنی بر این فناوری و خدمات آزمایشگاهی میکروبیولوژی، بیوتکنولوژی و صنایع غذایی مشغول به فعالیت است.

شایان ذکر است شرکت‌های فوق پس از معرفی شرکت ، محصولات و خدمات و دستاوردها به سوال‌های تخصصی داوران پاسخ دادند، که در نهایت با پذیرش دوشرکت به عنوان عضو رشد یافته پردیس جامع موافقت شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات