بیان دغدغه‌های نرم‌افزاری صنعت...

بیان دغدغه‌های نرم‌افزاری صنعت...

بیان دغدغه‌های نرم‌افزاری صنعت خرده‌فرشی از زبان مدیران برندهای پوشاک کشور

راهبری محصولی در بازار و درک بیشتر نیازهای مخاطبان؛ یکی از دغدغه‌های همیشگی همکاران سیستم است. در همین راستا سومین نشست «راهکارهای تصمیم‌گیری استراتژیک، چابک در صنعت خرده‌فروشی» این بار با حضور مدیران برندهای پوشاک کشور چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

در این نشست که با همکاری مجموعه ماهنامه تجارت طلایی برگزار شد؛ مدیران برندهای پوشاک کشور از جمله رامین جوانرود رییس هیئت‌مدیره‌ی برند بادی اسپینر، شاهرخ جعفری مدیرعامل برند سله بن، مجید افتخاری مدیرعامل  پوشاک عصر جدید، امیرحسین حیدری مدیرعامل برند بی سی سی، پدرام سعادتمند مدیرعامل وینزو و نیما عظیم دوست مدیر عامل تولیکا به بیان مهم‌ترین نیازهای نرم‌افزاری و فناوری این صنعت پرداختند.

در این نشست محمد عزیزالهی مدیرعامل و محسن افتخاری مدیر راهکار خرده‌فروشی همکاران سیستم ضمن دریافت نقطه نظرات مدیران برندهای پوشاک، به بیان آخرین دستاوردهای نرم‌افزاری و رویکردهای همکاران سیستم در صنعت خرده‌فروشی پرداختند.

شاهرخ کشاورز مدیرعامل ماهنامه تجارت طلایی با اشاره به تغییرات رخ داده در اکوسیستم کسب‌وکارهای خرده‌فروشی طی چند سال اخیر، از داده و تصمیم‌گیری داده‌محور در کنار اثرات پاندمی کرونا؛ به عنوان دو عامل ثاتیرگذار در این تغییرات یاد کرد.

رامین جوانرود رییس هیئت‌مدیره‌ی پوشاک بادی اسپینر از جمله مدیران حاضر در این رویداد بود که در بخشی از صحبت‌های خود به تغییرات نرم‌افزار و مهاجرت به سیستم جدید در سال‌های اخیر در مجموعه‌ی خود اشاره کرد و از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌ها یاد کرد. به گفته او یک راهکار نرم‌افزاری در صنعت خرده‌فروشی باید از الزاماتی برخوردار باشد که انعطاف‌پذیری و سرعت از مهم‌ترین آنها است.

شاهرخ جعفری مدیرعامل پوشاک سله بن نیز ضمن اشاره به تجربیات کسب‌وکار خود در استفاده راهکارهای نرم‌افزاری همکاران سیستم؛ به نقش و جایگاه نرم‌افزار در صنعت خرده‌فروشی پرداخت. به گفته جعفری امروزه توسعه کسب‌وکارهای خرده‌فروشی به توسعه راهکارهای نرم‌افزاری گره خورده است.

نیما عظیم دوست مدیرعامل برند پوشاک تولیکا نیز به تغییرات نرم‌افزاری در کسب‌وکار خود پرداخت و به ب رخی چالش‌ها در شرکت‌های نرم‌افزاری از جمله مهاجرت نیروهای نخبه اشاره کرد. به اعتقاد او جابجایی نیروها در شرکت‌های نرم‌افزاری می‌توانند در برخی زمینه‌ها از جمله پشتیبانی نرم‌افزار برای کسب‌وکارهای خرده‌فروشی نیز چالش‌آفرین باشد. بحث امنیت داده‌ها و وجود برخی چالش‌ها در این زمینه موضوع دیگری بود که جعفری به آن اشاره کرد.

چالش‌های مختلف در اجرای راهکارهای نرم‌افزاری در صنعت خرده‌فروشی؛ موضوع دیگری بود که مجید افتخاری مدیرعامل ر پوشاک عصر جدید در صحبت‌های خود به آن پرداخت. بحث دیتا و تحلیل آن موضوعی بود که مدیر پوشاک عصر جدید از آن به عنوان یکی از چالش‌های صنعت یاد کرد. چرا که نحوه اجرا و پیش‌برد این موضوع در صنعت خرده‌فروشی مشکلات خاص خود را دارد.

در بخش دیگر این رویداد پدرام سعادتمند مدیر پوشاک وینزو نیز به تجربیات مختلف کسب‌وکار خود برای انتخاب راهکارهای نرم‌افزاری اشاره کرد و از نقش مهم رویکردهای فناورانه در صنعت خرده‌فروشی گفت. سعادتمند در بخشی از صحبت‌های خود همچین به بیان تجربیات مجموعه‌ی وینزو در استفاده از نرم‌افزار سپیدار همکاران سیستم اشاره کرد.

امیرحسین حیدری مدیرعامل برند بی سی سی یکی دیگر از مدیران مطرح پوشاک کشور بود که در این نشست به بیان چالش‌ها و نیازهای فناورانه کسب‌وکار خرده‌فروشی پرداخت. به گفته حیدری این مجموعه از سال ۱۳۹۳ از محصولات نرم‌افزاری همکاران سیستم استفاده می‌کند و در بخشی از صحبت‌های خود به تجربیات استفاده از این راهکارها اشاره کرد.

محمد عزیزالهی مدیرعامل همکاران سیستم هم در بخش‌های مختلف این رویداد به تغییرات رخ داده در کسب‌وکارهای خرده‌فروشی و تلاش همکاران سیستم برای درک این نیازها و پاسخ به آنها سخن گفت.

عزیزالهی در بخشی از صحبت‌های خود به منطق توسعه نرم‌افزار و نقش مدیر محصول در درک نیازهای بازار و انتقال آن به تیم توسعه‌ی نرم‌افزار اشاره کرد و گفت: «راهکارهای نرم‌افزاری همکاران سیستم ابتدا از ذهن یک مدیر محصول که به نیازهای بازار آشنا است؛ شروع شده و سپس با همراهی مشتریان، این محصول در دوره‌های زمانی مختلف کامل می‌شود.»

مدیرعامل همکاران سیستم به نقش تکنولوژی‌های جدید در صنعت خرده‌فروشی و رویکرد این شرکت در این زمینه پرداخت و گفت: «در آینده موضوعات جدیدی مانند تحلیل داده، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در صنعت خرده‌فروشی کاربردهای بسیاری دارند. چرا که به اعتقاد من صنعت خرده‌فروشی صنعتی است که کاملا با فناوری اطلاعات ترکیب شده است. بنابراین بهتر است شرکت‌های نرم‌افزاری در این راستا گام بردارند.»

محمد عزیزالهی در بخش دیگری از این صحبت‌های خود با اشاره به رویکرد همکاران سیستم در بازار گفت: «ما در همکاران سیستم پیش از توجه به کسب درآمد و فروش محصول، به نقش رهبری خود در این بازار توجه می‌کنیم. رویکرد ما این است که در کنار سایر شرکت‌های این بخش، ارزش‌آفرینی کنیم.»

مدیرعامل همکاران سیستم در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: «ما راهکاران را به شکلی طراحی کردیم که می‌تواند بخش‌ها و سیستم‌های مختلف را پوشش دهد. ضمن آنکه شرکت‌های نرم‌افزاری دیگر یا حتی کسب‌وکارهای صنایع مختلف می‌توانند دغدغه‌های خود را در پلتفرم راهکاران توسعه دهند.»

نقش سرمایه انسانی در توسعه محصولات همکاران سیستم و پاسخ‌ به نیازهای شرکت‌های بزرگ، کوچک و متوسط در بخش‌های مختلف از جمله موضوعات دیگری بود که عزیزالهی به آن اشاره کرد. به اعتقاد او ارائه نرم‌افزار در بستر ابر و عرضه راهکاران ابری از جمله راهکارهایی است که می‌تواند نیازهای بسیاری از مشتریان را با هزینه به صرفه و امنیت بالا پاسخ دهد.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات