نمایشگاه یکی از بهترین کانال‌ها، برای ارتباط با یکدیگر است


رئیس پارک علم و فناوری خراسان درحاشیه بیست و دومین نمایشگاه صنعت، معدن و متالورژی، در خصوص مهمترین تاثیر برگزاری نمایشگاه‌ها، اظهار کرد: اصلی‌ترین تاثیر نمایشگاه، شبکه‌سازی، یعنی معرفی و آگاهی است. زمانی که شرکت‌ها کنار هم قرار می‌گیرند، می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

دکتر رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در گفت و گو با روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان گفت: هدف پارک خراسان از حضور در نمایشگاه صنعت، شناساندن شرکت‌های دانش‌بنیان به دیگران و شناخت بازارهای مربوط به حوزه های آن ها است. همچنین یکی دیگر از اهداف شرکت‌ها از حضور در نمایشگاه‌ها، هم‌افزایی میان غرفه‌های مختلف پارک است. وظیفه مهم پارک این است که تعداد ملاقات شونده غرفه‌های خود را در نمایشگاه بالا ببرد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان ادامه داد: شرکت‌ها با حضور در نمایشگاه از نظر آشنایی، پیشرفت‌هایی خواهند کرد. اما این پیشرفت‌ها بهتر است به عقد قرارداد و توسعه بازار منجر شود. پارک‌ بایستی حضور خود را در چنین فضاهایی افزایش دهد تا عظمت شرکت‌های دانش‌بنیان بیشتر دیده شود و استفاده بیشتری از آن‌ها شود.

وی تشریح کرد: با وجود اینکه امروزه فاصله فیزیکی کمی میان ما است، اما از لحاظ آگاهی از توانایی‌ها و ظرفیت‌های یکدیگر، فاصله بسیاری هست. برگزاری این دسته از نمایشگاه‌ها بسیار مفید بوده و بایستی در آن‌ها حضور پیدا کنیم، چرا که راه‌های ارتباطی بسیار محدود بوده و سیستماتیک نیستند. نمایشگاه یکی از بهترین کانال‌هایی است که می‌توانیم از طریق آن با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات