تولید شمش آلومینیوم را در سال جدید به روزانه ۱۰ تن خواهیم رساند


سعید نیکوکلام در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و فلزات، اظهار کرد: حوزه اصلی فعالیت شرکت آریا دقیق ابتکار کاوه صنعت، ریخته‌گری دقیق، تولید شمش آلومینیوم، سختکاری و پوشش کاری است.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، عضو هیات مدیره شرکت آریا دقیق ابتکار کاوه صنعت اظهار کرد: در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌ و برجسته‌ترین شرکت در حوزه کاری خود در شرق کشور بوده و حساس‌ترین قطعات در زمینه ریخته‌گری دقیق را انجام می‌دهیم. شرکت آریا دقیق ابتکار کاوه صنعت همچنین در زمینه تولید قطعات نظامی نیز فعالیت می‌کند. در حوزه شمش آلومینیوم تلاش خواهیم کرد تا در سال جدید روزانه حداقل ۱۰ تن تولید داشته باشیم.

عضو هیات مدیره شرکت آریا دقیق ابتکار کاوه صنعت ادامه داد: برجسته‌ترین محصول شرکت ما تولید شمش آلومینیوم ۹۸ درصد است. در حوزه ریخته‌گری دقیق و در زمینه اتصالات استیل، استیل ۳۱۶  خالص می‌زنیم. درحالی که حتی قطعات وارداتی و چینی چنین کیفیتی ندارند.

با وجود تحریم‌ها، صنعت قوت گرفته است

نیکوکلام تشریح کرد: با حضور در نمایشگاه کسانی که نیازمند خدمات هستند را شناسایی می‌کنیم. آشنا شدن با افراد مرتبط با حوزه کاری یکی از مزیت‌های حضور در نمایشگاه است. نمایشگاه امسال بازخورد خوبی خواهد داشت زیرا کسانی که پای کار صنعت، معدن و فلزات هستند در آن حضور دارند. متاسفانه در چندسال گذشته صنعت کشور ضعیف شده بود. اما با وجود تحریم‌ها صنعت قوت بیشتری گرفته و به آن جان بخشیده شد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات