خانواده مبنای اصلی برند سیتادیوم

خانواده مبنای اصلی برند سیتادیوم

خانواده مبنای اصلی برند سیتادیوم

هویت اصلی برند سیتادیوم برمبنای «خانواده» است و می‌تواند پذیرای تمامی اعضای خانواده با انگیزه‌های مختلف باشد. ضمن اینکه استانداردهای مدنظر این پروژه، سیتادیوم را تبدیل به مقصد جذاب توسعه برندهای صنعت خرده‌فروشی کرده است. در این شماره با زهره انصاری‌راد، مدیر مارکتینگ پروژه سیتادیوم رشت به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه مطلب آمده است.

لطفا در ابتدا توضیحی مختصر پیرامون پروژه مرکز خرید سیتادیوم رشت ارائه دهید.

ما برند سیتادیوم را در اتاق فکری با تجربه ۱۵۰ سال تجربه مدیریتی و حرفه‌ای در زمینه بهره‌برداری مراکز خرید و مدیریت استراتژیک خلق کردیم و سپس طبق چارچوب‌های این برند؛ شهرها و موقعیت‌های مکانی مناسب برای عینی شدن این کانسپت را انتخاب کردیم. قطعا سبک زندگی و پتانسیل‌های بی‌شمار در استان گیلان، شهر رشت را تبدیل به یکی از جذاب‌ترین نقاط شناسایی شده برای توسعه سیتادیوم کرد و این‌گونه، بزرگ‌ترین مرکز تجاری تفریحی شمال ایران در قلب استان گیلان در زمینی به مساحت ۵۱ هزار مترمربع، در چهار طبقه و با زیربنای ۱۱۰ هزار مترمربع تعریف شد.

سیتادیوم برگرفته از چیست؟ چرا عنوان سیتادیوم را برای این پروژه‌ها در نظر گرفته‌اید؟

هویت اصلی برند سیتادیوم مبتنی بر حضور و آسایش « خانواده » است و بنابراین سیتادیوم « مقصدی » برای همه با انگیزه‌های مختلف است. گرچه استانداردهای ساخت، توسعه و بهره‌برداری، سیتادیوم را تبدیل به مقصد جذاب توسعه برندهای سرشناس و فعال صنعت خرده‌فروشی کرده است، با این حال سیتادیوم تنها یک مرکز خرید نیست، بلکه جایی برای ملاقات است؛ جایی برای تعریف سبک جدیدی از یک حیات اجتماعی است، جایی برای خلق ارزش برای لحظات مخاطبان.

سیتادیوم رشت یک مرکز خرید است، یک پردیس سینمایی منحصربه‌فرد، یک مقصد گردشگری تمام‌عیار فرهنگی است، یک انتخاب برای تفریح و سرگرمی و ورزش و با خلق کانسپتی به نام « اثنیک هال » در کنار مجموعه کافه‌ها و رستوران‌ها، بهشت گردشگران غذایی خواهد بود! سیتادیوم رشت حتی به حیات شبانه برند خود فکر کرده است و با شناخت درست فرهنگ و نیازهای مخاطب، خلاقیت و نوآوری را چاشنی استراتژی‌های بهره‌برداری کرده است. به این ترتیب این پروژه، انتخابی برای همه و در تمامی ساعات خواهد بود (تعریفی از Destination Brand )!

برند سیتادیوم از دیدگاه‌های مختلفی توسعه یافته است که عملکرد منحصربه‌فرد پروژه در خطه شمال ایران تنها بخشی از ویژگی‌های آن است. ساخت تصویرذهنی مناسب در اذهان عمومی و مخاطبان آتی پروژه با تعریف مسئولیت‌های اجتماعی گوناگون؛ انتخاب موقعیت مکانی ویژه با شناخت درست چارچوب‌های عملکردی استان و آینده توسعه‌ای محیطی و در نهایت خدمات تعریف شده برای مخاطبان و مستاجران پروژه؛ چهار وجه تمایز پروژه سیتادیوم رشت را تعریف می‌کنند.

لطفا بفرمایید پروژه سیتادیوم رشت چه زمانی افتتاح خواهد شد و به چه صورت با برندها تعامل خواهد داشت؟

استراتژی توسعه سیتادیوم از زمان تعریف پروژه بر افتتاح در۲ فاز بنا شده است؛ سیتادیوم رشت طبقه همکف، اول و دوم را به عنوان فاز اول در سال ۱۴۰۱ و طبقات سوم و چهارم را با اختلاف زمانی حدود یک‌سال‌و‌نیم افتتاح خواهد کرد. این استراتژی از دیدگاه‌های مختلف قابل بررسی است: ساخت تصویرذهنی مناسب در بین مخاطب استان گیلان در خصوص افتتاح پروژه‌ای عظیم با مدت زمان کوتاه ساختمانی، بررسی و مطالعه رفتار مصرف‌کننده و در فاز اول و انتقال تجارب بهره‌برداری برای ارتقای مفاهیم بهره‌برداری در فاز دوم، حفظ ذخیره بهره‌برداری برای حضور برندهای جدید و در نهایت استراتژی ایجاد هیجان ناشی از اتفاق‌های جدید.

شما در پروژه سیتادیوم رشت چه سیاست‌هایی را برای چیدمان صنوف مدنظر قرار داده‌اید؟

تیم لیزینگ و بهره‌برداری سیتادیوم از زمان آغاز به کار کارگاه ساختمانی، شروع به اطلاع‌رسانی نفر به نفر و جمعی به صاحبان کسب‌وکار و برندهای معتبر کرده است. اطلاع‌رسانی پیش از زمان متعارف پروژه‌های تجاری، این امکان را برای ما ایجاد کرد تا نیاز بسیاری از برندها را با توجه به استانداردهای توسعه‌ای آن‌ها در نقشه‌های معماری پیاده‌سازی کنیم. در نهایت، به چیدمان صنوفی دست یافتیم که حاصل همفکری با بسیاری از بزرگان صنعت خرده‌فروشی بوده است و این‌گونه خانواده‌ای ساختیم که تک‌تک برندها نسبت به پروژه احساس تعلق‌خاطر داشته باشند. اهداف ما برای حضور بهترین برندها در بهترین لوکیشن استان گیلان همچنان پیگیری می‌شود و مایل به همکاری با بهترین‌ها در تمامی حوزه‌ها هستیم.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات