غرفه پارک خراسان به صورت مشخص و با همکاری کارگزاران سرویس خدمات‌فناوری برپا شده است


سیدایمان شریعتی درخصوص برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، معدن و فلزات، اظهار کرد: در سال جاری باتوجه به اینکه تجمیع هفت مورد از موضوعات نمایشگاه حول محور صنعت بوده است، پارک علم و فناوری خراسان به صورت ویژه برنامه‌ریزی کرد تا شرکت‌های دانش‌بنیان در یک سالن تخصصی حضور پیدا کنند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، مدیر توسعه کسب و کار و نماینده پارک خراسان در نمایشگاه مذکور، اظهار کرد: باتوجه به تمام محدودیت‌های مربوط به شیوع کرونا، ۱۳ شرکت در نمایشگاه امسال حضور دارند. باوجود تمام محدودیت‌ها استقبال شرکت‌ها خوب بوده و آن‌ها به حضور در نمایشگاه علاقه‌مند هستند. غرفه پارک خراسان نیز به صورت مشخص با همکاری کارگزاران سرویس خدمات فناوری برپا شده است. از جمله شرکت‌های خوب که در نمایشگاه امسال حضور دارند، شرکت ماشین‌سازی آقای حجازیان است. همچنین این شرکت در روزهای اخیر با حضور استاندار افتتاحیه‌ای نیز داشته است. سایر شرکت‌ها نیز به فراخور توانی که داشتند در نمایشگاه حضور پیدا کردند.

مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان ادامه داد: در نمایشگاه سال جاری جدای از اینکه یک سالن به صورت اختصاصی برای شرکت‌های دانش‌بنیان پارک پیش‌بینی کردیم، فضایی را برای برگزاری رویدادهایی از جنس استارت‌آپ‌، نیاز محور و سخنرانی‌های تخصصی در کنار غرفه‌ها فراهم کردیم. این رویدادها برای چهار روز برگزاری نمایشگاه با کمک کارگزاران در قالب چند برنامه ویژه برای هم‌افزایی و شبکه‌سازی هرچه بهتر پیش‌بینی شده است.

شریعتی تشریح کرد: هرچند محدودیت‌های کرونایی باعث محدود شدن برخی از فعالیت‌ها شد، بازهم باتوجه به ظرفیت نمایشگاه برای توسعه تعاملات شرکت‌ها موفق به عرضه توانمندی‌های خود شدند. امیدواریم بتوانیم با کمک کارگزاران نمایشگاه با صنعت، حوزه‌های فولاد، معدن و بازارهای توسعه این بخش‌ها شبکه‌سازی کنیم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات