فراخوان رویداد ملی ایده‌بازار «مهندسی عمران و محیط زیست»

فراخوان رویداد ملی ایده‌بازار «مهندسی عمران و محیط زیست»

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، رویداد ملی ایده‌بازار «مهندسی عمران و محیط زیست»  به همت مرکز نوآوری دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مرکز تبادل فناوری ایده‌بازار امیرکبیر و همچنین با حمایت جمعی از انجمن‌ها و شرکت‌های مطرح این حوزه برگزار می‌شود.

این ایده بازار در چهار محور ۱- مهندسی خاک، ژئوتکنیک و راه و ترابری، ۲- مهندسی و مدیریت ساخت، ۳- مهندسی سازه و زلزله و ۴- مهندسی آب و محیط زیست برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان فقط تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۰ می‌توانند در این رویداد ملی ثبت‌نام و طرح‌های فناورانه خود را در حوزه‌های مربوطه ارسال نمایند.

از جمله امتیازات فناوران منتخب در این رویداد می‌توان به بهره‌مندی از حمایت های مادی و معنوی و کمک به توانمندسازی فناوران و توسعه محصول اشاره نمود.

پژوهشگران و فناوران، اساتید، دانشجویان، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورمحور سراسر کشور جهت کسب اطلاعات بیشتر، آشنایی با فرآیند رویداد و همچنین جزئیات محورها و ارسال طرح خود می‌توانند به تارنمای رویداد به نشانی https://ideasbazaar.ir/civileng-event مراجعه نمایند.

گفتنی است؛ ضرورت توجه به گسترش روز افزون مفهوم کارآفرینی و توسعه اکوسیستم استارت‌آپی و همچنین نیاز صنعت مهندسی عمران کشور به یک تحول بزرگ از لحاظ ورود تکنولوژی‌ها و مصالح نوین به این صنعت، شناسایی فناوری‌ها و نوآوری‌ها و همچنین تیم‌ها و شرکت‌های فناورمحور در این حوزه، توجه به بازار کار مناسب، شناسایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خلاق و نوآور، رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در تمامی شاخه‌های مهندسی عمران و حمایت جهت توسعه، بهره‌برداری و تجاری‌سازی ایده‌های نو از مهم‌ترین اهداف برگزاری این ایده بازار است.


    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات