تیم فوتسال پیمان خطوط شرق، موفق به کسب مقام اول بین ۱۶ تیم شد


تیم پیمان خطوط شرق با اولین بار حضور خود در مسابقات فوتسال دهه فجر که ویژه کارکنان پارک علم و فناوری خراسان، موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و شرکت های مستقر در پارک برگزار شد، موفق به کسب مقام اول بین ۱۶ تیم شد. میلاد امیری، سید امید جوادی بیهقی، حسین سرسخت، محمد رضایی، مرتضی خسروی، عباس سرسخت و صادق تقی زاده اعضای این تیم هستند.

سید امید جوادی بیهقی، رئیس دفتر شرکت پیمان خطوط شرق در گفت و گو با روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان گفت: پشتکار، همدلی، تلاش و تعهد برای قهرمانی در این مسابقات، بین همه بچه های تیم وجود داشت. اوایل سال ۱۴۰۰ تیم فوتسال پیمان خطوط شرق تشکیل شد و تمریناتی که در طول سال انجام دادند، موجب هماهنگی،  یکنواختی و همدلی این تیم شد.

وی افزود: مسابقات می توانست در سطح بالاتری برگزار شود، چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ کادر پزشکی و چه از لحاظ داورهایی که در سطح بالا قضاوت می کنند. بهتر است این امر در سطح بالاتری قرار گیرد، چرا که در سال های آینده این امر در روند ارزش گذاری برای تیم ها هم بسیار تاثیر گذار است.

جوادی بیهقی ادامه داد: در کل برگزاری مسابقات بین کارکنان و شرکت ها، بسیار حائز اهمیت است و باعث افزایش روحیه در محیط کاری و ارتباطات هرچه بیشتر کارکنان مستقر در پارک، موسسه و شرکت ها با یکدیگر می شود.

رئیس دفتر شرکت پیمان خطوط شرق گفت: در ورزش های تیمی، چندین خصوصیت عالی نسبت به ورزش های انفرادی وجود دارد. از جمله یکرنگی و یکپارچگی اعضای تیم و بالا بردن روحیه افراد و آموزش کار گروهی.

وی در پایان صحبت هایش از دکتر سید مهدی مهدنی بجستانی، مدیرعامل شرکت پیمان خطوط شرق قدردانی کرد، چرا که معتقد است ارزش دهی و حمایت های وی باعث موفقیت این تیم منسجم شده است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات