رئیس پارک علم و فناوری کردستان: نیازمند شناسایی و فراخوان توانمندی های استان هستیم

رئیس پارک علم و فناوری کردستان: نیازمند شناسایی و فراخوان توانمندی های استان هستیم

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کردستان ، دکتر حامد قادرزاده در دیدار با رئیس و معاونان بانک مسکن کردستان اظهار کرد: در یک مرحله انتقالی هستیم و در کشور نگاه خوبی نسبت به پارک علم و فناوری وجود دارد.

وی افزود: پارک علم و فناوری باید محرک کاملی برای دانشگاه ها باشد و خوشبختانه در گام دوم انقلاب نگاه ویژه ای به جذب جوانان توانمند شده و نقش پارک های علم و فناوری در این راستا ویژه خواهد بود.

قادرزاده خاطرنشان کرد: بر این باوریم که پارک علم و فناوری باید مانند شهرک‌های صنعتی دارای فضای فیزیکی مناسب برای توسعه فعالیت های تولیدی و اقتصادی شرکت های دانش بنیان در اختیار داشته باشند.

وی افزود: برای توسعه فعالیت های پارک علم و فناوری با همه بانک های استان از جمله بانک مسکن همکاری خواهیم کرد.

قادرزاده اظهار داشت: بانک مسکن بنیانگذار ساختار آینده برای نسل آینده کشور در شهرها و روستاهاست و نگاه پارک علم و فناوری نیز به همه مناطق استان است.

وی تصریح کرد: برای پیشبرد امور نیازمند شناسایی و فراخوان توانمندی های استان هستیم.

قادرزاده خاطرنشان کرد: از زحمات دکتر سعیدی رئیس سابق پارک علم و فناوری کردستان تقدیر می کنیم چون فعالیت های پارک علم و فناوری با تلاش های وی شروع شده است.

وی افزود: اگر امروز ۱۲۰ واحد فناور را در استان داریم و گردش مالی آن ها ۵۶ میلیارد تومان است که این امر نشانه تلاش های مجموعه بوده و برای ارتقای این حوزه تلاش خواهیم کرد.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان اظهار کرد: در مناطق آزاد تجاری و صنعتی بانه و مریوان حضور پیدا خواهیم کرد و در همه شهرهای استان شاهد سایت های پارک های علم و فناوری خواهیم بود.

قادرزاده افزود: در حوزه بهسازی روستایی به کمک بانک مسکن خواهیم آمد و شرکت های دانش بنیان استان به ارتقای راه روستایی و راه بین مزارع کمک خواهند کرد.

راستبین مدیر امور شعب بانک مسکن کردستان نیز در این دیدار بر آمادگی کامل این بانک برای تسهیل امور شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری تاکید کرد.

وی افزود: با توانمندی ها و ظرفیت های پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان زیر مجموعه آن آشنایی داریم و امیدواریم در راستای توسعه اقتصادی استان همراه و یاری گر این مجموعه باشیم.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری کردستان

    پارک علم و فناوری کردستان

    پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

      نظرات