"پارک علم و فناوری کرمانشاه" و "اداره کل کتابخانه های عمومی استان" تفاهم نامه همکاری امضا کردند

"پارک علم و فناوری کرمانشاه" و "اداره کل کتابخانه های عمومی استان" تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، این تفاهم نامه همکاری در راستای استفاده از ظرفیت‌های متقابل در قالب برنامه‌های مدون، باهدف هم‌افزایی بیشتر و درنتیجه ایجاد جامعه دانایی محور امروز (۲۷ بهمن) به امضا دکترسیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه و معصومه حسنی  خوانسار مدیر کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه رسید .

بر اساس این تفاهم نامه این دو نهاد در زمینه برگزاری کارگاه ها و همایش‌ها متناسب با ماموریت طرفین و توسعه و تجاری‌سازی فناوری با یکدیگر همکاری خواهند داشت .

همکاری‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی دوجانبه، همکاری در زمینه اطلاع‌رسانی در بخش‌های مختلف پارک و کتابخانه، استفاده از ظرفیت امکانات موجود در پارک و کتابخانه در جهت اجرایی نمودن ایده‌های فناورانه و ارتقا فرهنگ مطالعه از طریق مسابقات فرهنگی، گردهمایی، معرفی و نقد کتاب در بین دانشجویان از دیگر اهداف این تفاهم نامه است .

بر اساس این تفاهم نامه پارک علم و فناوری کرمانشاه متعهد می شود که در برگزاری جشنواره‌ها، مسابقات ایده یابی و خلاقیت، برگزاری جلسات و دوره‌های آموزشی، استارت آپ ها ، رویدادهای ایده پردازی و سایر رویدادهای اشتغال‌زایی نوآورانه، ارائه مشاوره‌های تخصصی لازم به استارت آپ¬های معرفی‌شده از طرف اداره کل کتابخانه ها، برگزاری همایش‌ها، نشست‌های کتاب‌خوان و دوره‌های آموزشی، اولویت در پذیرش اعضاء و کارکنان صاحب ایده کتابخانه‌ها در پارک و برگزاری دوره‌های خلاقیت و کارآفرینی با اداره کل کتابخانه های استان همکاری داشته باشد .

همچنین اداره کل کتابخانه ها نیز متعهد می شود به ‌منظور تقویت و ترویج فرهنگ فن آفرینی و تجاری‌سازی ایده‌های دانش‌بنیان، اختصاص فضاهای موردنیاز مراکز رشد و کانون نوآوری و خلاقیت در صورت امکان و برگزاری نمایشگاه، مسابقات و جشنواره‌های کتاب محور با موضوعات رشد، نوآوری و خلاقیت با پارک علم و فناوری کرمانشاه همکاری داشته باشد.

اعمال ۵۰ درصد تخفیف عضویت در کتابخانه‌ها برای پرسنل پارک علم و فناوری و خانواده‌هایشان و نیز اعمال تخفیف ۵۰ درصدی حق عضویت در کتابخانه‌ها برای واحدهای معرفی‌شده از سوی پارک علم و فناوری کرمانشاه از دیگر تعهدات اداره کل کتابخانه های استان در این تفاهم نامه است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات