اختتامیه سومین رویداد ملی تکاپ برگزار شد


اختتامیه سومین رویداد ملی تکاپ با شناسایی ۳ طرح برگزیده به همت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز توسعه کسب و کار؛ در مراسم داوری این رویداد ۳ طرح تولید کود زیستی محرک رشد و محافظ محصولات در برابر تنش توسط علیرضا رادمندی، استخراج کروسین زعفران در سه گرید دارویی، غذایی و آرایشی و بهداشتی و تولید محصولات بر پایه کروسین توسط دکتر پریسا علیمردانی و در پایان دستگاه سه منظوره پرینتر سه بعدی، فرز cnc رومیزی و لیزر کات به عنوان سه طرح برگزیده رویداد ملی تکاپ ۳ معرفی شدند.

حمیدرضا مزاریان، دبیر انجمن مرکز تحقیقات توسعه استان، آذر کیانی‌نژاد، مدیر کلینیک کسب و کار شرکت شهرک‌های صنعتی، دکتر شرکاء، رییس کانون کارآفرینان توسعه‌گران خراسان بزرگ و دکتر سید ایمان شریعتی مدیر مرکز توسعه کسب‌و کار پارک علم‌ و فناوری خراسان، داوران طرح‌های پذیرش شده رویداد تکاپ ۳ بود‌ه‌اند.

هدف این رویداد ایجاد فرصت همکاری و تجاری‌سازی، توانمند سازی از طریق کارگاه‌های آموزشی، تسهیلات حمایتی بعد از رویداد بوده و ۲۰۰ نفر ساعت مشاوره اختصاصی به طرح‌های پذیرفته شده در این رویداد ارائه شده است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات