شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری کرمانشاه ؛تنها تولید کننده اسید فلوریدریک در کشور هستیم

شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری کرمانشاه ؛تنها تولید کننده اسید فلوریدریک در کشور هستیم

مدیرعامل شرکت شادرام شیمی:

تنها تولید کننده اسید فلوریدریک در کشور هستیم

"شادرام شیمی" یکی از شرکت‌های تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه است که حالا بعد از سه سال فعالیت توانسته بصورت تخصصی تامین کننده بخشی از نیازهای نظامی، هسته‌ای و صنایع شیشه کشور باشد. این شرکت تولیدکننده شش نوع اسید بر پایه فلوئور و آمونیاک است که بصورت تخصصی فقط در این شرکت تولید می‌شود و تمام بازار کشور را تحت پوشش خود دارد. محصولات این شرکت علاوه بر تامین نیاز داخل، به کشورهای ارمنستان، عراق، آذربایجان و قرقیزستان هم صادر می‌شود.

سجاد شادرام مدیرعامل شرکت «شادرام شیمی» با اشاره به فعالیت این شرکت از سال ۱۳۹۸، گفت: شرکت «شادرام شیمی» کاملا تخصصی است و محصولات تولیدی ما شامل تولید انواع ترکیبات شیمیایی بر پایه فلوئور و آمونیاک است.

وی افزود: در این شرکت چهار نوع اسید و دو نوع نمک بر پایه فلوئور و آمونیاک تولید می‌شود که کابردهای مختلفی در صنایع دارند.

شادرام اسید فلوریدریک HF (محصول اصلی)، اسید فلوبوریک، اسید سیلیسیک، اسید تیتانیک و نیز دو نوع نمک سدیم فلوراید و آمونیوم بای فلوراید را شش محصول شرکت "شادرام شیمی" عنوان کرد.

این کارآفرین کرمانشاهی گفت: بطور معمول محصولات تولیدی شرکت در صنایع نظامی، هسته‌ای و صنایع شیشه کاربرد دارند.

مدیرعامل شرکت «شادرام شیمی» یادآور شد: شرکت ما اولین و تنها تولید کننده این محصولات در کشور است و تمام بازار کشور را پوشش می‌دهیم.

شادرام با بیان اینکه بازار این محصولات عمدتا در خارج از استان است، افزود: بخشی از این محصولات هم به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر محصولات ما به کشورهایی مانند ارمنستان، عراق، آذربایجان و قرقیزستان صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت "شادارام شیمی" ظرفیت تولید این شرکت را ۴۵۰ تن در سال عنوان کرد.

وی به فعالیت نمایندگی‌های این شرکت در استانهای مختلف اشاره کرد و افزود: در حال حاضر علاوه بر کرمانشاه در شهرهای جاجرود، نهاوند و شیراز واحدهای کارگاهی شرکت فعال است و تولید محصول داریم.

شادرام خاطرنشان کرد: در این واحدها ۲۵ نفر فعالیت دارند که ۱۲ نفر آنها در واحد تولیدی کرمانشاه فعال هستند.

وی یادآور شد: نیروهای شرکت همگی متخصص بوده، چون فعالیت آنها یک کار تخصصی است و برای همین تعداد محدودی به کار گرفته شده‌اند.

شادرام با بیان اینکه چهار اختراع در حوزه تولید محصولات شیمیایی دارد، گفت: از جمله این اختراعات فرآیند تولید اسید فلوریدریک از خاک فلورین ایران، تولید همزمان اسید سیلیسیک با اسید فلوریدریک و تولید اسید فلوریدریک خالص با خلوص ۶۸ درصد بوسیله کاهش برج‌های جذب است.

شادرام در پایان با اشاره به عضویت در پارک علم و فناوری کرمانشاه ، گفت: به دنبال ایجاد ساختارهای فناورانه برای حمایت از استارت آپ‌های این حوزه با حمایت پارک علم و فناوری در سال جدید هستیم.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات