از مشاهده دستاوردهای شرکت‌های پارک، احساس غرور می‌کنم

از مشاهده دستاوردهای شرکت‌های پارک، احساس غرور می‌کنم


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بازدید از پارک علم و فناوری خراسان و شرکت‌های مستقر آن، پیشرفت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک، دستاوردها و موفقیت‌های این شرکت‌ها را مایه افتخار و غرور دانست.

عصر روز دوشنبه یازدهم شهریور ماه از پارک علم و فناوری خراسان و شرکت‌های مستقر پارک علم و فناوری خراسان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ مهندس مس فروش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی و هیات همراه ایشان، عصر روز دوشنبه یازدهم شهریور ماه از شرکت ها و دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان بازدید و با مسئولین پارک خراسان به گفت و گو نشست.

ایشان از شرکت های مبین پویش صنعت پارس فعال در حوزه طراحی و تولید آنالیزرهای اکسیژن و سخت‌افزارهای برق و الکترونیک، لیزر و فوتونیک، شرکت سامانه‌های دقیق نوین افراز در حوزه تولید دستگاه‌های برش سی ان سی پلاسما، شرکت خدمات نیروگاهی آهار شرق در حوزه طراحی و تولید سیستم‌های کنترل نیروگاه‌ها، پالایشگاه ها و پتروشیمی‌ها، شرکت یسنا پارس در حوزه ارائه راهکارهای مدیریتی مبتنی بر فناوری، شرکت شاخص صنعت پارس در حوزه تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی و شرکت کارن افزار نوید پارسیان در حوزه طراحی و تولید انواع کانکتورهای الکتریکی بازدید و از نزدیک با دستاوردها و همچنین مشکلات این شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان آشنا شدند.

مس فروش در این بازدید مواردی از جمله ضرورت تلاش این شرکت‌ها برای بهبود روزافزون محصولات، برنامه‌ریزی بلند مدت برای تبدیل شدن به واحدهای فناور بزرگ و ورود به بازارهای بین المللی را خاطرنشان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی همچنین از آمادگی این سازمان برای همکاری با تمامی واحدهای فناور پارک به منظور حل مشکلات از طریق با ارتباط با دیگر نهادهای استان خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان این که پتانسیل فوق العاده‌ای در پارک علم و فناوری خراسان وجود دارد، بر ضرورت استفاده از ظرفیت تمام نهادهای اجرایی استان به ویژه استانداری برای معرفی هر چه بیشتر پارک و استفاده  هر چه بیشتر از محصولات فناور و دانش بنیان در سطح استان و کشور تاکید کرد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات