رئیس پارک علم و فناوری خراسان، از مراکز رشد ICT، فرهنگی و کشاورزی بازدید کرد


دکتر مسعود میرزائی‌شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی از مراکز رشد فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات، فناوری‌های فرهنگی و زیارت و مرکز رشد فناوری کشاورزی بازدید کرد. وی ضمن عرض خداقوت، خواهان تلاش و همکاری هرچه بیشتر در راستای توسعه و رشد کارآفرینان و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ دکتر مسعود میرزائی شهرابی صبح سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ضمن بازدید از مراکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری‌های فرهنگی و زیارت و مرکز رشد فناوری کشاورزی، با مدیران و کارشناسان مربوطه دیدار کرد.

وی ضمن تشکر از فعالیت‌ها و دستاوردهای فعلی، به بیان اهداف و رویکردهای پارک در دوره مدیریت جدید به‌ویژه توجه به جوانان نخبه و تحصیل‌کرده جهت بسترسازی ورود ایشان به پارک و مراکز رشد تاکید کرد و لزوم تقویت حوزه‌های صنایع غذایی خصوصا در حوزه امنیت غذایی و صنایع معدنی را با توجه به ظرفیت‌های استان یادآور شد.

همچنین در بازدید از فضاهای کاری و تولیدی شرکت‌ها و عرض خدا قوت به ایشان، برخی مسائل از جمله مجوزهای لازم برای تولید و مشکلات فضاهای استقرار مطرح و مقرر شد که از تمامی مراجع ذیربط در سطح استانی و ملی، پیگیری لازم جهت رفع موانع صورت پذیرد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات