پاویون ملی ایران در نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ روسیه برپا شد

پاویون ملی ایران در نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ روسیه برپا شد

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در پاویون ملی ایران در چهاردهمین دوره از نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ روسیه، شرکت های دانش بنیان آخرین فناوری های خود را به نمایش گذاشتند.


نمایشگاه ماکس روسیه یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های حوزه هوا و فضا در جهان است. در این دوره از نمایشگاه، ۸۲۰ شرکت از ۳۳ کشور دنیا فناوری های جدید خود را عرضه کرده و به دنبال صادرات محصولات خود بوده اند. این نمایشگاه هر سال در حوزه های مختلفی چون هواپیما، هوانوردی عمومی، هواپیمای نظامی، هلی کوپتر، وسایل نقلیه هوایی بی نام، موتورسازی و تسلیحات و تجهیزات هواپیمایی برگزار می شود.


معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف کمک به صادرات محصولات دانش‌بنیان ساخت ایران و ایجاد و تقویت برندهای ایرانی، از شرکت‌های منتخب تولیدی برای حضور در نمایشگاه MAKS ۲۰۱۹ در قالب حضور در پاویون ملی ایران و شرکت در نشست تجاری رودررو حمایت کرد.


در این نمایشگاه که در تاریخ پنجم تا دهم شهریور ماه در مسکو برگزار شد، ۵ شرکت دانش بنیان با ارائه جدیدترین دستاوردها مشتریان عمده ای برای محصولات صنعت هوافضای کشور به ارمغان آوردند.


نمایشگاه ماکس یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های حوزه هوا و فضا در جهان است. این نمایشگاه ۲۷ آگوست تا ۱ سپتامبر ۲۰۱۹ برابر با ۵ تا ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ در کشور روسیه برگزار شد.
پایان پیام/۲۳

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات