پیام تبریک وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت آغاز سال نو


دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حلول سال نو را به شرح ذیل محضر همه خدمت‌گذاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران و جامعه دانشگاهی، تبریک گفت.

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

پرده بگردان و بزن ساز نو

هین که رسید از فلک آواز نو

روسای محترم دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری

با سلام و احترام،

بهار تجلی زایش برکات و نمایش نعمات خداوندی و نوروز نماد نو شدن و تجدید جوانی جهان کهن است. حلول سال نو و عید سعید باستانی را به محضر شما خدمت‌گذاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و جامعه دانشگاهی، استادان فرهیخته، محققان و پژوهشگران، یاوران علمی و دانشجویان عزیز صمیمانه تبریم می‌گویم و امیدوارم در سال پیش رو که طلیعه آن با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان قرین است، شاهد ارائه دستاوردهای مهم و ارزشمند در عرصه علم و فناوری همراه با رشد اخلاقی و غنای ارزش‌های فرهنگی و انسانی باشیم.

امیدوارم به غنیمت بهار و به تکرار آوای یا مقلب القلوب و الابصار معمار امیدها و نویدها باشیم. ایمان دارم روزی نوروز است که در آن دانایی و مانایی رقم خورده باشد. در طلیعه سال نو با ارزوی شادمانی و سلامتی حلول سال جدید را به زمزمه یا محول الحول و الاحوال جشن بگیریم و دعا کنیم که بهار در راه بهار بودن‌ها و بنیان دانستن‌ها باشد.

مجددا برای شما و تمامی تلاش‌گران عرصه علم و فناوری از درگاه خداوند متعال آرزوی سعادت و سلامتی، عمر با عزت و برکت، و توفیقات روزافزون مسئلت می‌کنم.

محمدعلی زلفی‌گل

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات