پیام تسلیت رئیس پارک علم و فناوری خوزستان در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی

پیام تسلیت رئیس پارک علم و فناوری خوزستان در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی

رییس پارک علم و فناوری خوزستان در پی این ضایعه اسفناک با صدور پیام تسلیتی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان را تسلیت گفت .

متن این پیام به شرح زیر است :

بسم اللّه الرحمن الرحیم

«الّذین اِذا اصابَتْهُم مُصیبَه قالوا انّا لِلّه و انّا الَیْهِ راجِعون»

خبر درگذشت عالم ربانی، اسوه اخلاق و خدمتگزار صدیق انقلاب، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سیدمحسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان موجب تاثر و تاسف عمیق جامعه علمی خوزستان گردید .

این عالم ربانی در طول سالها تلاش، کوشش و خدمت صادقانه در دانشگاه، ضمن تعلیم و تربیت و تقدیم شاگردان زیادی به جامعه اسلامی و انقلابی، از خود چهره ای خدوم، انقلابی و اخلاق مدار به یادگار گذاشته اند. از دست دادن این روحانی بزرگوار برای ما بسیار سخت و ناباورانه می باشد، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانه اوست .

اینجانب به نوبه خود و به نیابت از خانواده فناوران و نوآوران خوزستان این ضایعه اسفناک را به مردم شریف استان خوزستان، جامعه دانشگاهی، خانواده محترم ایشان به ویژه آیت الله شفیعی پدر بزرگوارشان صمیمانه تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند منان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با جد بزرگوارشان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم .




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

      نظرات