بازدید معاون اول رئیس جمهور از شرکت دانش بنیان آوان طب دزفول

بازدید معاون اول رئیس جمهور از شرکت دانش بنیان آوان طب دزفول

معاون اول رئیس جمهور روز دوشنبه با حضور در شهرستان دزفول از شرکت دانش بنیان آوان طب، عضو پارک علم و فناوری خوزستان بازدید و در جریان فعالیت این شرکت قرار گرفت .

به گزارش ایرنا محمد مخبر روز دوشنبه با حضور در شرکت آوان طب از شرکت های عضو پارک علم و فناوری خوزستان مستقر در شهرستان دزفول از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید و در جریان فعالیت و مشکلات این شرکت قرار گرفت .

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شرکت دانش بنیان آوان طب برای ۱۵۰ نفر اشتغالزایی کرده است، افزود: این شرکت در شهرک صنعتی شماره یک دزفول در زمینه تولید و صادرات انواع الکتروکوتر جراحی جنرال و تخصصی، دستگاه‌های انسداد عروق، اسمارت ابلیشن، آرگون پلاسما، هندپیس‌های تخصصی الکتروسرجری و پک‌های استریل اتاق عمل مشغول به فعالیت است .

محمد غلامی افزود: این شرکت دانش‌بنیان علاوه بر تامین نیاز کشور موفق به صادرات محصولات تولیدی خود در حوزه‌های مختلف جغرافیایی از جمله اتحادیه اروپا، کشورهای حوزه شرق افریقا، آسیای جنوب شرقی، اورآسیا و آمریکای جنوبی شده است .

مقام معظم رهبری امسال را به نام تولید، اشتغال آفرین و دانش بنیان نامگذاری کردند که بازدید امروز معاون اول رئیس جمهور از شرکت‌های دانش بنیان نیز در همین راستا بود .




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

      نظرات