معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از شرکت پیمان خطوط شرق بازدید کرد


دکتر علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همراهی دکتر احد ضابط، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و دیگر مسئولین استانی، در حاشیه بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان رضوی، از شرکت دانش‌بنیان پیمان خطوط شرق بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان رضوی؛ در این بازدید که ظهر شنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ صورت گرفت، دکتر سیدمهدی مدنی بجستانی به معرفی جامع شرکت پیمان خطوط شرق،  و حوزه فعالیت آن پرداخت.

این شرکت در حوزه‌ مهندسی برق و ارتباطات، با طراحی و ساخت ماژول‎های پیشرفته‌ پایانه راه‌دور (RTU) به منظور مانیتورینگ پست‌های برق فشار قوی آغاز شد و به تدریج به ظهور توانمندی شرکت در طراحی و پیاده‌سازی جامع سیستم‌های پیشرفته HMI، PLC، SCADAو DCS در سطح فوق‌توزیع و انتقال صنعت برق و دیگر صنایع زیرساختی انجامید. امروز پیمان خطوط شرق به پشتوانه‌ سابقه درخشان پانزده ساله در بیش از ۴۰۰ پروژه طراحی، ساخت و ارائه خدمات مهندسی در حوزه‌های فوق‌الذکر و نیز دارا بودن ظرفیت تولید سالانه ۴۵۰۰ دستگاه پایانه راه دور، به عنوان رهبر بازار شناخته می‌شود. صدور تاییدیه‌های معتبر از‌ مراجع ذی‌صلاح از جمله سازمان پدافند غیرعامل، شرکت توانیر، شرکت مدیریت شبکه برق ایران، پژوهشگاه نیرو، شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های برق منطقه‌ای گواه به‌کارگیری پیشرفته‌ترین روش‌ها و مواد اولیه‌‌ با کیفیت در کنار اندوخته‌ دانشی بی‌رقیب این شرکت می‌باشد.

شایان ذکر است در ادامه، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت پیمان خطوط شرق در بومی‌سازی فناوری در سیستم‌های اتوماسیون و کنترل، مورد بازدید قرار گرفت.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات