وزیر اقتصاد از شرکت‌های دانش بنیان و فناور مرکز رشد تربت حیدریه بازدید کرد


سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارائی، روز پنجشنبه ۱۱ فروردین، ضمن بازدید از مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مرکز رشد تربت حیدریه و کسب اطلاع از مشکلات، در خصوص پیگیری مسائل این شرکت‌ها قول مساعد داد.

سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارائی، روز پنجشنبه ۱۱ فروردین، ضمن بازدید از از مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مرکز رشد تربت حیدریه و کسب اطلاع از مشکلات، در خصوص پیگیری مسائل این شرکت‌ها قول مساعد داد.

وزیر اقتصاد در این بازدید، دستاوردها و توفیقات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور تربت حیدریه را بسیار ارزشمند توصیف و بر ادامه این مسیر تاکید کرد.

دکتر خاندوزی در جلسه اختصاصی با رئیس مرکز رشد تربت حیدریه، موانع پیش روی توسعه فناوری در شهرستان و همچنین مشکلات شرکت‌ها را بررسی و دستورات مقتضی را صادر نمود.

وزیر اقتصاد و دارایی همچنین از مسئولین منطقه خواست تا حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان و اشتغالزایی را در الویت برنامه‌های خود قرار دهند.

مسعود جمشیدیان، رییس مرکز رشد تربت‌حیدریه هم ضمن ارائه گزارشی از زیست‌ بوم نوآوری منطقه گفت: از سال ۹۳ که این مرکز تاسیس شده تا امروز، ۶۰ واحد دانش‌بنیان و فناور تحت پوشش حمایتی این مرکز قرار گرفته‌ است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات