بازدید جناب آقای خسروی، نماینده مردم شریف بیرجند، درمیان و خوسف از شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

بازدید جناب آقای خسروی، نماینده مردم شریف بیرجند، درمیان و خوسف از شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی


حسین خسروی اسفزار و نماینده مردم شریف شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان جنوبی بازدید کرد.
خسروی در این بازدید با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» گفت: انتخاب این شعار برای سال ۱۴۰۱ اشراف اطلاعاتی و هوشمندی بالای مقام معظم رهبری را نشان میدهد.


وی با بیان اینکه چنانچه حمایت‌های مقام معظم رهبری نبود، امروز کشور به این مرحله از پیشرفت نمی‌رسید، اظهارداشت: چنانچه امروز به حوزه دانش بنیان در کشور توجه نشود، قطعا در آینده نزدیک ضرر خواهیم کرد.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه در گذشته عده ای می گفتند که ما اگر می خواهیم کشور پیشرفت کند باید حوزه موشکی را کنار بگذاریم و صرفا بدنبال توجه به اقتصاد باشیم، همان زمان مقام معظم رهبری به این اظهارات واکنش نشان دادند، افزود: امروز جنگ اکران و روسیه نشان داد که چقدر موضوع موشکی و دفاعی مهم است.

خسروی با بیان اینکه امروز برای رقابت اقتصادی در دنیا نیازمند توجه به حوزه دانش بنیان هستیم، گفت: طرح دانش بنیان با ۲۰ ماده در مجلس تصویب شده و امید است که اواخر فروردین به دولت ابلاغ شود و دولت نیز بعد ان کار را شروع کند.
وی با بیان اینکه باید فرهنگ دانش بنیان در بین مسئولان جا بیفتد، اظهارداشت: خروجی کار شرکت های دانش بنیان خراسان جنوبی باید برای مسئولان به نمایش گذاشته شود تا حمایت بهتری از آنها صورت گیرد

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

    پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

    پارک علم و فناوری خراسان جنوبی یک پارک علم و فناوری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات