برگزاری فیناپ نخستین رویداد آموزشی تعاملی فناوری‌های مالی (فین تک)

برگزاری فیناپ نخستین رویداد آموزشی تعاملی فناوری‌های مالی (فین تک)

فیناپ؛ هدف اولین رویداد آموزشی تعاملی فناوری‌های مالی (فین تک) آموزش و بسط فین تک در کل کشور است که روز شنبه ۱۱ شهریورماه ۱۳۹۶ اولین جلسه ماهانه آن تشکیل خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، هدف مراتب رویدادهای استارتاپی-فینتکی فیناپ با رویکرد آموزشی-تعاملی، کمک به پیشرفت شبکه‌سازی و گسترش ارتباطات افراد در اکوسیستم فین تک کشور، آموزش، اشتراک تجربیات و همچنین به‌صورت ماهانه گسترش فین تک در کل کشور تشکیل خواهد شد.

در این امر، امکان ایجاد تیم برای مالکان ایده، ملحق شدن به گروه‌ها برای برنامه‌نویسان، گرافیست‌ها، مدیران تجاری و یا متخصصان دیگر از طریق برنامه‌های شبکه‌سازی امکان‌پذیر است.

جمع‌کردن همه افراد این حوزه در کنار هم برای باهم شدن و دستیابی به اهداف و دیدی مشترک، دغدغه فیناپ است.

مهمانان، مربیان و شرکت‌کنندگان این رویدادهای سریالی ازجمله: مدیران بانک‌ها و شرکت‌های حوزه فناوری و استارتاپ‌های فینتکی است. تفاوت فیناپ درگیر بودن آن با موضوع آموزش است. همین‌طور قراربراین است فیناپ به‌تمامی استان‌ها و شهرهایی از ایران که در آن افرادی دغدغه فین تک و نوآوری دارند، برود.

اولین رویداد فیناپ با حمایت کافه آی‌تی تشکیل می‌شود.

یک کارگاه یک‌ساعته آموزشی در این رویداد تحت عنوان «آشنایی با صنعت فین تک» و یک پنل گفتگو با عنوان «مرز بین بانکداری الکترونیک و پرداخت الکترونیک» به تعریف مفاهیم پایه‌ای و مهم فین‌تک برای علاقه‌مندان در این زمینه خواهد پرداخت.

روز شنبه ۱۱ شهریورماه نخستین رویداد فیناپ در کافه آی تی از ساعت ۱۷ الی ۲۰ تشکیل می‌شود.

برگزاری فیناپ نخستین رویداد آموزشی تعاملی فناوری‌های مالی

    نظرات