کارآفرینان در چه زمینه هایی می توانند از دستیار مجازی استفاده کنند؟

کارآفرینان در چه زمینه هایی می توانند از دستیار مجازی استفاده کنند؟

آیا شما وظایفی را بر عهده می‌گیرید که هر کسی می‌تواند انجام دهد؟ آیا معتقدید دستیارهای مجازی از پس مسئولیت ها برنمی‌آیند و نمی‌توانند اهداف پروژه را محقق کنند؟ اگر اینطور است، وقت آن است که در عقاید خود بازنگری کنید. اکوسیستم - اگر فکر می‌کنید به تنهایی می‌توانید از پس همه امور بربیایید و با وسواس زیاد کیفیت بهتری ارائه دهید، پیشنهاد می‌کنیم ذهنیت خود را تغییر داده و سپس، با ما همراه باشید تا از نتایج مثبتی که با استخدام دستیاران مجازی عایدتان می‌شود آگاه شوید! اگر هدف شما ایجاد یک کسب و کار موفق باشد، مجبورید افراد مختلف را استخدام کنید و دستیار مجازی می‌تواند یکی از کاربردی ترین کارمندان شما باشد. استخدام دستیار مجازی فرصت دیدن چالشهای واقعی را به شما ارزانی می‌کند و کمکتان می‌کند توجه خود را روی کارهای مهمتر معطوف سازید. آموزش مناسب به دستیار مجازی و بیان جزئیات و نقاط ضعف و قوت، می‌تواند کسب و کار شما را سریعتر از آنچه فکر می‌کنید، دستخوش تحول مثبت و پیشرفت کند. اما قطعا نمی‌توان همه امور را به دستیاران مجازی سپرد. مواردی که می‌توان از دستیاران مجازی استفاده کرد عبارت اند از:
  • سئوسازی و رسانه های اجتماعی:
مدیریت مخاطبان و مشتریان در رسانه های اجتماعی و همچنین بهینه و سئو سازی (هر اقدامی که به صورت مستقیم برای بالابردن رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می‌شود).
  • وظایف تکراری و معمولی:
قطعا بعضی وظایف در فهرست کاری شما قرار دارند که در هر پروژه تکرار می‌شوند، در این قبیل کارها (پست کردن بلاگ، پیدا کردن مقالات، طراحی صفحات فروش) می‌توان با آموزش های کوچک و حداقلی، از خدمات دستیاران مجازی استفاده کرد و در زمان صرفه جویی نمود.

برای استخدام دستیار مجازی چه مراحلی باید طی کرد؟

ابتدا لازم است برای چند هفته متوالی، به زمانتان دقت کنید، این که چه مقدار از وقتتان را صرف هر کاری می‌کنید. سپس میانگین زمانی که هر کار باید انجام شود را به دست آورید. در مرحله بعد لیستی از کارهای وقت گیر تهیه کرده و به طور دقیق مشخص کنید کدام یک از آنها می‌توانند توسط دستیاران مجازی انجام شوند. در مرحله آخر لازم است آموزشهای مجازی را بارگذاری کرده تا دستیاران مجازی از آن استفاده کرده و بتوانند وظایفشان را به خوبی فراگیرند. اکنون همه چیز آماده است. آنها می‌خواهند سخت کار کنند تا اعتماد شما را جلب کنند و یک رابطه کاری موفق با شما داشته باشند، اگر همه چیز را به خوبی مدیریت کرده و دقیق عمل کنید، شاهد پیشرفت شگرفی در کسب و کارتان خواهید بود که حتی تصورش را نمی‌کردید.

    نظرات