Findy ؛ اپلیکیشنی برای خرید هوشمند

Findy ؛ اپلیکیشنی برای خرید هوشمند

همه ما می دانیم اینترنت مانند یک تونل بی انتها است که جستجو در آن برای یافتن آنچه که می خواهیم در ابتدا کمی سخت و دشوار است. البته نه از این بابت که یافتن آنچه نیاز داریم در اینترنت سخت باشد بلکه یافتن مناسب ترین مورد در میان انبوهی از محصولات مشابه که در هنگام جستجو در اینترنت برای ما ظاهر می شود سخت و چالش برانگیز است.

به گزارش اکوسیستم، امروزه غالب افراد، از اینترنت برای یافتن بلیط هواپیما گرفته تا کوچکترین وسیله مورد نیاز خود استفاده می کنند. اما از آنجایی که وب سایت های ارائه دهنده خدمات و یا محصولات مورد نیاز بسیار زیاد هستند یافتن مناسب ترین محصول ارائه شده مطابق با انتظارات ما بسیار سخت و دشوار است.

از این رو عده ای از طراحان اپلیکیشن های خرید و فروش، اپلیکیشنی با نام Findy طراحی کرده اند. این اپلیکیشن که به صورت هوشمند عمل می کند، با ثبت سلایق و خرید های کاربر در بانک اطلاعاتی خود، از نوعی یادگیری ماشین کمک می کند تا در خرید های بعدی بهترین پیشنهاد را به کاربر ارائه دهد. مثلا اگر کاربر به دنبال هتل، فروشگاه و یا حتی خانه مورد نیاز مطبق با سلیقه خود باشد این اپلیکیشن می تواند با دسته بندی انواع و اقسام از آنچه که کاربر به دنبال آن است بر اساس ویژگی های مختلفی که کاربر به آن به عنوان ورودی داده است ، بهترین گزینه را در اختیار کاربر قرار دهد. بنابراین با توجه به دقتی که این اپلیکیشن در ارائه پیشنهادات دارد می توان گفت کاربر با استفاده از این اپلیکیشن می توان به بهترین نتایج منطبق با سلیقه خود دست یابد .

از جمله قابلیت های این اپلیکیشن عبارتند از یادگیری از روی داده های قبلی و بر اساس سلیقه کاربر ارائه چندین پیشنهاد و به خصوص استفاده از فروشگاه های آنلاین موجود در اینترنت از جمله Ebay، Autotrader، Airbnb و از این دست و از همه مهمتر اینکه حتی اگر کاربر بدون قصد خرید در حال فروشگاه گردی هم باشد، این اپلیکیشن می تواند به صورت مدیریت شده پیشنهادات جالبی را در خصوص لیستی از فروشگاه هایی که کاربر می تواند به آن ها سر بزند، ارائه دهد.

    نظرات