بزرگ ترین آخر هفته استارتاپی در اروپا

بزرگ ترین آخر هفته استارتاپی در اروپا

برگزاری رویداد استارتاپ آخر هفته بسیار بزرگ در ماه آینده میلادی در یکی از کشورهای اروپایی خبری است که این روزها در فضای رسانه ای سر و صدای زیادی به پا کرده است.

به گزارش اکوسیستم، بزرگ ترین آخر هفته استارتاپی اروپا در روزهای 17 تا 19 ماه آینده میلادی در کپنهاگ دانمارک برگزار خواهد شد. در این رویداد بزرگ در حدود 400 شرکت بزرگ استارتاپی شرکت خواهند کرد. مدت زمان این استارتاپ در حدود 54 ساعت خواهد بود. این رویداد موقعیت بسیار مناسبی برای افرادی خواهد بود که در پی یافتن اطلاعات و دانش کافی در زمینه راه اندازی و اجرای استارتاپ ها و همچنین چگونه عمل کردن در مقابل ایده های شکل گرفته در ذهن  هستند. در این رویداد بزرگ، کار آفرینان با دنیای بزرگ استارتاپ آشنا خواهند شد و همچنین با مفاهیمی از قبیل ایجاد و راه اندازی کسب و کار نیز آشنا خواهند شد.

بزرگ ترین بخش این استارتاپ مربوط به ملاقات با افراد موفق و همچنین ایجاد شبکه های کاری و برقراری ارتباط با شرکت های بزرگ استارتاپی خواهد بود.

به عقیده کارشناسان این رویداد می تواند برای نزدیک تر کردن افرادی که در حوزه های مختلف کسب و کار های استارتاپی فعال هستند از جمله کارآفرینان، توسعه دهندگان، دانش آموزان و دانشجویان و کلا افرادی که علاقه مند به حوزه استارتاپ و راه اندازی کسب و کار هستند بسیار مفید و موثر باشد.

    نظرات