ارائه تسهیلات توسط بانک ملت به شرکت های دانش بنیان

ارائه تسهیلات توسط بانک ملت به شرکت های دانش بنیان

صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک ملت تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند که به موجب آن بانک ملت خدمات و تسهیلاتی را در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار می‌دهد.

به گزارش اکوسیستم، در نشستی با حضور دکتر بهزاد سلطانی رییس صندوق شکوفایی و نوآوری و هادی اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک ملت، تفاهم‌نامه همکاری میان این دو سازمان امضا شد. مدت اعتبار این تفاهم‌نامه سه سال است.

برپایه این تفاهم‌نامه، بانک ملت متعهد شد با رعایت قوانین عملیات بانکی بدون ربا، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی، خدمات و تسهیلاتی در قالب خدمات خرد و ویژه بانکداری الکترونیکی، خدمات اعتباری، خدمات سرمایه‌گذاری و تامین سرمایه را به شرکت‌های دانش بنیان عرضه کند.

متقابلا صندوق نوآوری و شکوفایی نیز متعهد گردید که نسبت به افتتاح حساب و تمرکز منابع  تا مبلغ ۳۰۰۰ میلیارد ریال از منابع ارزی و ریالی خود تا پایان دوره تفاهم‌نامه‌ی مذکور نزد شعب بانک اقدام کند. همچنین صندوق توافق کرد که همکاری‌های لازم برای نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های pos فروشگاهی، Atm و سامانه مدیریت بانکی را با بانک ملت داشته باشد.

در این مراسم هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک ملت با خاطر نشان کردن این موضوع که بانک ملت خود را در حوزه دانش بنیان مکلف می‌داند، اضافه کرد: در کنار این تفاهم‌نامه برنامه‌های دیگری نیز برای شرکت‌های دانش بنیان داریم که در آینده‌ی نزدیک اعلام خواهد شد.

    نظرات