اخبار غرفه اتاق بازرگانی تهران در نمایشگاه جیتکس 2017 در دوبی

اخبار غرفه اتاق بازرگانی تهران در نمایشگاه جیتکس 2017 در دوبی

با آغاز نمایشگاه جیتیکس 2017 در دوبی، غرفه اتاق بازرگانی تهران نیز در این نمایشگاه آغاز به کار کرد. در این غرفه 12 استارتاپ ایرانی محصولات نوآورانه خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

به گزارش اکوسیستم، هفته فناوری جیتکس که بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات در خاورمیانه است از سال 1981 میلادی هر ساله در امارات متحده عربی و شهر دوبی به عنوان یکی از مراکز عمده‌ی استفاده از فناوری‌های نوین و نوآوری پویا برگزار ‌می‌گردد.

سی و هفمتین دوره‌ی این نمایشگاه از 16 اکتبر شده و تا 20 اکتبر ادامه خواهد داشت و به رسم هر ساله پیشگامان تکنولوژی در مرکز تجارت جهانی دوبی دور یکدیگر جمه شده تا محصولات فناورانه‌ی خود را ارائه کنند.

در رویداد جیتیکس بالغ بر 700 استارتاپ از 75 کشور دنیا از جمله ژاپن، ایتالیا، سوئد، اسپانیا، آفریقای جنوبی، نیجریه، بلغارستان، هند و ایران حضور یافته‌اند. در این رویداد علاوه بر عرضه‌ی محصولات جدید نوآورانه، امکان گفت‌وگو و تبادل اندیشه‌ها میان شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان نیز فراهم شده که یکی از ویژگی‌های این رویداد است.

مهمترین اهداف برگزای این رویداد شامل خرید و ارائه سفارش‌های جدید، آشنایی با فناوری و دستاوردهای جدید، شناسایی عرضه کنندگان جدید، دیدار با عرضه کنندگان دولتی، تحقیق و بررسی راجع به گزینه‌های مختلف خرید و توسعه کسب و کارهای نوپا می‌شود.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه جیتیکس 2017 در حوزه‌های مراکز داده، وسایل هوایی بدون سرنشین (پهپاد)، چاپ سه بعدی، ربات‌ها، تکنولوژی صوتی، لوازم جانبی، بازی‌های رایانه‌ای، سخت‌افزار و نرم‌افزار، خدمات اینترنت، خدمات فناوری و لپ‌تاپ است.

این رویداد دیروز شروع به کار کرد و تا پایان هفته‌ی جاری نیز اتمام می‌یابد.

    نظرات