رکورد شکنی قیمت بیت کوین

رکورد شکنی قیمت بیت کوین

در جلسه معاملات جمعه بیت کوین در ابتدا با قیمت ۵۴۳۹ دلار شروع کرد و در کمترین قیمت به ارزش ۵۳۹۶ دلار معامله شد، ولی فقط در مدت ۲ ساعت ۴۵ دقیقه با جهشی بزرگ قیمت آن به رکورد ۵۸۵۶.۱۰ رسید.

به گزارش اکوسیستم، در معاملات ظهر جمعه ارزش بیت کوین به بالاترین رکورد خود رسید و به ارزش ۵۸۵۶.۱۰ دلار دست یافت. این رکورد تاریخی تنها این رکورد جدید تنها ظرف دو ساعت و چهل پنج دقیقه بعد از آن اتفاق افتاد که طبق آمار شاخص قیمت بیت کوین در کوین دسک (یک سایت خبری تخصصی در زمینه‌ی بیت کوین و ارزهای دیجیتال) روز پنج شنبه با جهشی بزرگ از مرز ۵۰۰۰ دلار گذشت و رکوردهای جدیدی را ثبت کرد.

بعد از به دست آوردن این رکورد قیمت آن تنزل کرده و در ۵۷۰۴ دلار تثبیت گردید. این ارز رمزپایه در ۲۴ ساعت گذشته رشدی ۱۳ درصدی را تجربه کرد و در مجموع هفته‌ی گذشته افزایش قیمت خود را به ۳۰ درصد رساند.

طبق گزارشات منتشر شده دیگر بازارهای ارزهای رمزپایه از جمله لایت کوین نیز افزایش قیمت داشته است. با این افزایش قیمت‌ها ارزش کل بازار ارزهای رمزگذاری شده یه یک بار دیگر به رکورد اول سپتامبر خود که برابر با ۱۷۲.۵ میلیارد دلار بود نزدیک شد؛ روز جمعه این رقم به ۱۷۱.۹۴ میلیارد دلار رسید.

از این موضوع می‌توان دریافت که وحشت بازار از ممنوعیت پول‌های دیجیتال توسط چین در اوایل سپتامبر و در ادامه‌ی آن تعطیلی داوطلبانه بعضی از بازارهای تبادل پول‌های دیجیتال که صورت گرفت، در شرایط کنونی تقریبا به طور کامل از بین رفته است.

    نظرات