تبریز، مقصد جدید تاکسی آنلاین اسنپ

تبریز، مقصد جدید تاکسی آنلاین اسنپ

اپلیکیشن اسنپ از امروز در تبریز فعالیت خود را آغاز می‌کند؛ این شهر هفتیمن مقصد این سامانه هوشمند حمل و نقل است.

به گزارش اکوسیستم، با وجود اینکه تقریبا دو هفته از آغاز به کار اسنپ در قم می‌گذرد، این سامانه از شروع فعالیت در تبریز خبر داد. به این ترتیب می‌توان امیدوار بود که این روند ادامه یافته و هموطنان در سراسر کشور بتوانند از خدمات حمل‌ و نقل آنلاین استفاده کنند.

به گفته‌ی اسنپ، این سامانه شیوه‌ی سنتی حمل و نقل را کنار گذاشته و باعث شده تا امروزه رفت‌ و آمد افراد در شهرهای بزرگ آسان و ارزان باشد، همچنین این سامانه به عنوان راهکاری موثر در کاهش ترافیک و آلودگی هوا مطرح شده است.

هنگام سفر با سامانه حمل و نقل هوشمند اسنپ، امکان نمایش خودرو روی نقشه، دریافت کردن و به اشتراک گذاشتن اطلاعات سفر با دیگران و پرداخت آنلاین یا نقدی هزینه سفر برای مسافران فراهم شده است، همچنین کاربران می‌توانند با پشتیبانی 24 ساعته سامانه نیز در ارتباط باشند.

در حال حاضر اپلیکیشن اسنپ در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، قم و تبریز در دسترس کاربران قرار دارد.

کاربران اندروید برای دانلود و نصب این اپلیکیشن می‌توانند از طریق کافه بازار اقدام کنند و برای کاربران IOS نیز لینک دانلود اپلیکیشن در سایت اسنپ قرار داده شده است. کاربرانی که به اپلیکیشن موبایل اسنپ دسترسی ندارد، از طریق وب اپلیکیشن اسنپ قادر خواهند بود از خدمات این تاکسی آنلاین استفاده کنند.

    نظرات