برگزاری نخستین رویداد کارزار همزمان با دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

برگزاری نخستین رویداد کارزار همزمان با دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

اولین دوره رویداد کارزار همزمان با دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران برگزار خواهد شد، این رویداد رقابتی بزرگ میان استارتاپ‌های ایرانی است.

به گزارش اکوسیستم، رقابت کارزار در 2 رده شامل مرحله بذری (Seed stage) و مرحله اولیه (Early stage) برگزار خواهد شد. این رویداد که شاخه‌ی جدیدی در جشنواره وب و موبایل ایران است، با حمایت افراد و سازمان‌های موثر در زیست بوم کارآفرینی ایران، سعی در کشف کارآفرینان با استعداد و کمک به آنها دارد.

استارتاپ‌های شرکت کننده در این رویداد، با توجه به شرایط‌‌شان می‌توانند در یکی از 2 رده بذری یا اولیه شرکت کنند و در زمینه فعالیت خود با سایر استارتاپ‌های این رده، به رقابت بپردازند. برندگان حوزه‌های مختلف در این مرحله به نیمه نهایی می‌روند و در نهایت، 3 استارتاپ برگزیده در فینال با یکدیگر رقابت می‌کنند تا برنده مشخص شود.

برنده نهایی در رده مرحله اولیه (Early Stage)  مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و برنده نهایی در رده مرحله بذری (Seed Stage) مبلغ ۵۰ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد. بجز 2 استارتاپ برنده در هر یک از رده‌ها، به دیگر استارتاپ‌های برگزیده نیز جوایز نقدی و غیرنقدی متنوعی اهدا می‌شود. به علاوه استارتاپ‌های برگزیده فرصت مناسبی را برای معرفی کسب و کار خود با هدف جذب سرمایه خواهند داشت.

شرایط شرکت در نخستین دوره رویداد کارزار به شرح زیر است:
  • مرحله بذری:
  1. داشتن حداقل کمینه محصول پذیرفتی (MVP)
  2. حداکثر جذب سرمایه تا ۵۰۰ میلیون تومان
  • مرحله اولیه:
  1. گذشت کمتر از 5 سال از زمان آغاز فعالیت
  2. جذب سرمایه حداکثر تا 5 میلیارد تومان
ثبت‌نام این رویداد از ۱ آبان ماه آغاز شده است و تقریبا به مدت ۲ ماه ادامه خواهد داشت. فینال رویداد کارزار در آخرین روز از جشنواره وب، در سالن اصلی و با حضور داوران سرشناس و حاضرین در سالن برگزار می‌شود.

    نظرات