استارتاپ‌های برگزیده یزد در رویداد جاده ابریشم

استارتاپ‌های برگزیده یزد در رویداد جاده ابریشم

رویداد استارتاپ جاده ابریشم روز گذشته در محل تالار اجتماع بنیاد نخبگان یزد برگزار شد و سه استارتاپ منتخب از سوی داوران معرفی شدند.

به گزارش اکوسیستم، در رویداد استارتاپ جاده ابریشم یزد 11 تیم شرکت داشتند و در برابر هیئت داروان به معرفی فعالیت و مدل کسب و کار خود پرداختند، در نهایت تیم داوری استارتاپ‌های Echobaar ،ChubKhat و PinJob به عنوان سه استارتاپ برتر معرفی کرد.

کاروان جاده ابریشم سفر خود را به شهرهای تبریز، رشت، تهران، اصفهان، یزد، شیراز و مشهد از تاریخ 30 مهر ماه آغاز کرده است. هیئت داوران این رویداد، استارتاپ‌های برگزیده هر یک از شهرها را برای حضور در مرحله نهایی انتخاب می‌کنند.

مرحله بعدی استارتاپ جاده ابریشم با فاصله‌ای چند هفته در جزیره کیش برگزار می‌شود، این گردهمایی میزبان گروه‌های سرمایه گذاران ایرانی و اروپایی خواهد بود. سخنرانی، شبکه سازی و رقابت نهایی برای انتخاب سه استارتاپ برتر از جمله برنامه‌های مرحله نهایی این رویداد است.

در نهایت به سه استارتاپ برتر که از سوی داوران انتخاب می‌شوند جوایز نقدی و غیر نقدی متنوعی به ارزش 100 میلیون تومان اهدا می‌شود، همچنین این استارتاپ‌ها از حمیات‌های مختلف صندوق‌های سرمایه گذاری بین‌المللی، شتاب دهنده‌ها و فرصت حضور در نمایشگاه‌های بین المللی و … نیز برخوردار خواهند شد.

تکراسا (TechRasa) و همفکر ( Hamfekr) و GNP tour با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیز مرکز شتاب دهی نوآوری اقدام به برگزاری این رویداد کرده‌اند.

    نظرات