اهمیت کارآفرینی در رونق و توسعه اقتصادی کشور

اهمیت کارآفرینی در رونق و توسعه اقتصادی کشور

کامران اصغری (مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران) کارآفرینی را اصلی مهم در رونق و توسعه اقتصادی کشور دانست.

به گزارش اکوسیستم، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در مراسم افتتاحیه اولین شستشوی محفظه احتراق موتور در قائمشهر ضمن اشاره به محقق شدن سخنان رهبری مبنی بر تولید و اشتغال، گفت: در این روش شستشوی محفظه احتراق موتور از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نشده است و شستشو به طور کاملا خشک انجام شد.

وی خاطر نشان کرد که این طرح در شهرستان قائمشهر بعد از تهران به بهره برداری رسیده است و ادامه داد: صندوق توسعه تعاون با ارائه تسهیلات و ادارات کار در راستای اشتغالزایی به اجرای این طرح کمک می‌کنند؛ همچنین ادارات بهزیستی و کمیته امداد نیز با ارائه تسهیلات کم بهره اشتغال می‌توانند به مددجویان خود برای خرید این دستگاه کمک کنند.

اصغری ضمن استقبال از این طرح در راستای اشتغالزایی، بیان کرد: در صورتی که این طرح در 22 شهرستان این استان اجرایی شود، دست کم 22 اشتغال به وجود خواهد آمد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با یادآوری نقش و اهمیت کارآفرینی در رونق و توسعه اقتصادی، گفت: انتشار و ترویج مفهوم کارآفرینی به عنوان بستری حائز اهمیت برای اشتغالزایی با بهره گیری از دو شاخصه اصلی رشد و نوآوری و همچنین زمینه سازی به منظور معرفی مفهوم و فرهنگ کارآفرینی و حمایت سرمایه گذاران از کارآفرینان برای رونق و توسعه اقتصادی در تمام کشورها به ویژه کشورهای در حال توسعه‌ای مثل ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

گفتنی است شستشوی محفظه احتراق موتور بدون بکار بردن هیچگونه مواد شیمایی و به صورت کاملا خشک با هدف کاهش قابل ملاحظه مصرف سوخت، کاهش گازهای سمی و آلاینده، افزایش توان و شتاب خودرو، افزایش کارایی و بالا رفتن عمر موتور و اشتغالزایی در شهرستان قائمشهر راه اندازی شد.

    نظرات