حضور 14 شرکت ایرانی در نمایشگاه باکوتل

حضور 14 شرکت ایرانی در نمایشگاه باکوتل

حسین ملک (مدیرکل امور بین الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) با اعلام حمایت این وزارتخانه از حضور استارتاپ‌های ایرانی در نمایشگاه باکوتل 2017، گفت: حضور 14 شرکت از کشورمان در این نمایشگاه قطعی شده است.

به گزارش اکوسیستم، ملک درباره این موضوع بیان کرد: برگزاری نمایشگاه باکوتل یکی از رویدادهای مهم در حوزه صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه قفقاز است و امسال شاهد برگزاری بیست و سومین دوره آن خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه باکوتل 5 تا 8 دسامبر برابر با 14 تا 17 آذرماه در باکو برگزار می‌شود، اظهار داشت: در راستای حمایت دولت از استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا، رایزنی‌هایی توسط این وزارتخانه صورت گرفت و سرانجام شرکت‌هایی از بخش خصوصی ایران در زمینه ICT در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

به گفته این مقام مسئول، هماهنگی‌های لازم با طرف خارجی انجام شده است و فضای رایگان در اختیار شرکت‌های خصوصی ایرانی و علاقمند برای حضور در این نمایشگاه قرار می گیرد. شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، می‌توانند با عرضه توانمندی‌ها و محصولات خود فرصتی برای بازاریابی و ارائه محصولات داشته باشند.

    نظرات