با chummy پول قرض دهید یا پول قرض بگیرید

با chummy پول قرض دهید یا پول قرض بگیرید

به‌تازگی اپلیکیشنی به نام Chummy در دسترس شهروندان آمریکایی قرار گرفته است که با استفاده از آن می‌توانند از کاربران این اپلیکیشن در اطراف محل زندگی خود پول قرض بگیرند و یا به آن‌ها پول قرض دهند!

به گزارش اکوسیستم، به‌تازگی یک استارتاپ آمریکایی به نام Chummy اپلیکیشنی به همین نام طراحی کرده است که ساده‌ترین اپلیکیشن برای درخواست پول از دیگران و قرض دادن به آن‌ها است. در واقع این اپلیکیشن یک اپلیکیشن اجتماعی شهری بوده و یک پل ارتباطی بین افراد نیازمند پول و افراد متمایل به قرض دادن پول به نیازمندان اطراف خود است.

افرادی که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، می‌توانند افراد نیازمند اطراف خود را به‌راحتی پیدا کرده و با قرض دادن پول به آن‌ها مشکلاتشان را به‌راحتی برطرف کنند و با این کار تبدیل به قهرمان شهر خود شوند. همچنین افراد نیازمند پول هم می‌توانند با این اپلیکیشن شهروندان بخشنده و با سخاوت اطراف محل زندگی خود را یافته و با یاری گرفتن از آن‌ها، مشکلات خود را تاحدودی برطرف کنند.

استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان است و هیچ نوع تبلیغاتی یا هر چیز دیگری که تنها برای جلب توجه و جذب مخاطب است، نیز در این اپلیکیشن نمایش داده نمی‌شود. هدف طراحان این اپلیکیشن تنها افزایش سطح رفاه مردم و تبدیل جهان به جایی بهتر برای زندگی کردن بوده است و در‌حال‌حاضر این اپلیکیشن برای آن‌ها هیچ درآمدی ندارد. تاکنون هیچ سرمایه‌ای هم برای گسترش استفاده از این اپلیکیشن صرف نشده است.

این اپلیکیشن درحال‌حاضر تنها برای شهروندان آمریکایی و به‌خصوص برای افرادی با گروه سنی بین 25 تا 35 سال طراحی شده و برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل استفاده است. در ضمن امکان استفاده از این اپلیکیشن برای کاربران فیس‌بوک و افرادی که از خدمات و کالاهای برندهای مطرح مانند اپل، قهوه‌خانه‌های استارباکس، شرکت حمل‌ونقل Lyft، فروشگاه‌های زنجیره‌ای Trader Joe’s و کفش TOMS استفاده می‌کنند، نیز فراهم شده است. افرادی که خواستار قرض دادن پول به افراد نیازمند هستند، می‌توانند درست هم‌زمان با درخواست نیازمندان، به آن‌ها کمک کنند.

    نظرات