همایش علمی تخصصی اشتغال و کارآفرینی در گردشگری برگزار شد

همایش علمی تخصصی اشتغال و کارآفرینی در گردشگری برگزار شد

همایش علمی تخصصی اشتغال و کارآفرینی در گردشگری امروز٬ ۱۲ آذر٬‌ در سالن همايش‌هاي دانشگاه جامع علمي كاربردي زنجان برگزار شد.

به گزارش اکوسیستم٬ امروز و در زنجان، همایش علمی تخصصی اشتغال و کارآفرینی در گردشگری در سالن همايش‌هاي دانشگاه جامع علمي كاربردي این شهر برگزار شد.

اين همايش که در راستاي توانمند سازي فعالان گردشگري و توسعه اشتغال در اين حوزه است، به منظور آشنايي دانشجويان با مشاغل و زمينه ‌هاي كارآفريني در حوزه گردشگري برگزار شد‪.

اين همايش با حضور معاون هماهنگي و امور اقتصادي و توسعه استانداري زنجان، رييس دانشگاه جامع استان و مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري زنجان برگزار شد.

اين همايش همچنین با برگزاری دو پنل تخصصي همراه بود که موضوعات آن ها٬ معرفي مشاغل رشته گردشگري، معرفي سلسله مراتب پيشرفت در مشاغل اين حوزه، آشنايي كلي با مباحث و موضوعات دیگری٬‌ مثل آشنايي كلي با نرم‌افزارهاي پركاربرد و مورد استفاده در حوزه گردشگري و مشاوره و راهنمايي دانشجويان و فارغ‌ التحصيلان آماده به كار در خصوص نحوه ورود به بازار است که در گردشگری مورد استفاده قرار میگیرند.

خسرو سلجوقي ، عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، کارآفرین برتر کشوری و موسس بنیاد خیرین کارآفرین٬ در این پنل ها به سخنرانی نمود.

    نظرات