چگونه می توان از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کرد؟

چگونه می توان از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کرد؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام به اندازه‌ای سریع رشد کرده است که نمی‌توان نقش آن در بازاریابی را نادیده گرفت تا جایی که برای این منظور ابزارهایی نیز ارائه شده است.

اکوسیستم – در حال حاضر اینستاگرام بالغ بر 800 میلیون کاربر فعال دارد و این یعنی اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی اصلی محسوب می‌شود. اگرچه این شبکه اجتماعی برای اکثر کاربران جنبه سرگرمی دارد، ولی برای بازاریاب‌ها این موضوع صادق نیست و آنها اینستاگرام را فراتر از یک سرگرمی می‌دانند. در واقع این پلتفرم فرصت جدیدی را برای کسب و کارها مهیا کرده است و این فرصت را در اختیار برندها قرار می‌دهد که با مخاطبین خود از طریق روش‌های جدید ارتباط برقرار کنند. در واقع این پلتفرم فرصتی در اختیار برندها قرار می‌دهد که با مخاطبین خود از طریق روش‌های جدید ارتباط برقرار کنند.

ابزارهای تولید محتوای اینستاگرام به بازاریاب‌ها این اجازه را می‌دهد که محتوای خود را آسان‌تر در اختیار مخاطبان زیادی قرار دهند. در حال حاضر بیش از نیمی از برندها در اینستاگرام فعالیت دارند. خوشبختانه ابزارهای جانبی زیادی در این رابطه عرضه شده‌اند و به متخصصان شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کنند بسیاری از کارهای ضروری را بطور خودکار انجام دهند. در ادامه چند نمونه از آنها شرح داده می‌شود.

SocialDrift

بازاریاب‌ها به کمک این ابزار می‌توانند با استفاده از تکنیک‌های خودکارسازی، تعداد مخاطبان اینستاگرام را افزایش دهند. این پلتفرم بطور ۲۴ ساعت فعالیت می‌کند تا برند شما به حداکثر رشد ممکن دست پیدا کند. SocialDrift گزارشات هفتگی و ماهیانه را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در جریان آخرین پیشرفت‌ها قرار داشته باشید. فیلترهای هوشمند و هوش مصنوعی این ابزار با استفاده از هشتگ، نام کاربری، مکان جغرافیایی و دیگر مشخصات، مخاطبان هدف را پیدا می‌کند. موتور ارتقا دهنده این ابزار با رعایت تمام شرایط استفاده از خدمات اینستاگرام، امنیت حساب کاربری را تضمین خواهد کرد.

ViralUpgrade

این ابزار یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین ابزار برای رشد اینستاگرام می‌باشد. پلتفرم این ابزار بسیار ساده است و اینستاگرام را به شکلی طبیعی رشد می‌دهد. برای استفاده از ViralUpgrade احتیاج به دانلود و نصب هیچ برنامه‌ای نیست، تنها کافی است در سایت آن عضو شوید و مشخصات حساب کاربری خود را وارد کنید. این ابزار با بکار بردن تکنیک‌هایی کمک می‌کند تا برند شما مورد توجه کاربران باشد. مهم نیست دنبال عکاسان، اینفلوئنسرها، کارآفرینان یا موسیقی‌دانان باشید، این پلتفرم می‌تواند کاربران مورد نظر شما را پیدا و آن‌ها را تبدیل به فالوئرهای برندتان ‌کند.

Combin

Combin یک سرویس تحت دسکتاپ هوشمند است که به منظور بازاریابی اینستاگرام استفاده می‌شود. استفاده از هشتگ و موقعیت جغرافیایی در این پلتفرم کمک می‌کند که مخاطبان هدف خود را پیدا کنید، به علاوه توسط این ابزار می‌توانید در بحث‌های مربوطه شرکت کنید و فعالیت‌های روزانه‌ای به صورت لایک و کامنت نیز داشته باشید. این ابزار ویژگی دیگری نیز دارد که از طریق آن بازاریابان می‌توانند حساب‌های کاربری عمومی مشابه را تشخیص دهند و فعالیت‌های رقبا را رصد کنند.

Kickstagram

اگر قصد دارید فاصله بین خود و مخاطبان‌تان را کم کنید و برای این منظور می‌خواهید یک کمپین راه اندازی کنید، Kickstagram ابزار مناسبی است. این ابزار کارهایی مانند تحقیق، شناسایی لید و توسعه برند را انجام می‌دهد و افرادی که بیشترین احتمال را برای تبدیل شدن به مشتری دارند، شناسایی می‌کند. این ابزار قبل از انتخاب مناسب‌ترین استراتژی برای رشد برند در اینستاگرام، با مدتی تحقیق ارزش‌های برند را  شناسایی می‌کند، پس از این اقدام مخاطبان مورد نظر را هدف قرار می‌دهد و با حفظ یکپارچگی برند، برای بهترین نتیجه تلاش می‌کند.

SocialUpgrade

در شروع کار با این ابزار باید به تعدادی سوال پاسخ دهید و سپس با توجه به جواب‌های شما، SocialUpgrade بهترین روش را برای رشد برند انتخاب می‌کند این ابزار یک سرویس همه کار عرضه می‌کند که به تنظیمات پیچیده‌ای احتیاج ندارد. این ابزار برای تنظیمات خودکارسازی مشاوره ارائه می‌دهد و فیلترهای هوشمند آن کمک می‌کنند که فقط با چند کلیک ساده، مخاطبان هدف را انتخاب نمایید.

    نظرات