نوبخت: پیگیر پرداخت بودجه ۱۰۰ میلیاردی اشتغال فراگیر هستیم

نوبخت: پیگیر پرداخت بودجه ۱۰۰ میلیاردی اشتغال فراگیر هستیم

محمدباقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) از پیگیری‌های این سازمان برای واریز هرچه زودتر بودجه ۱۰۰ میلیاردی اشتغال فراگیر به حساب وزارت کار خبر داد.

به گزارش اکوسیستم، نوبخت در مورد دلیل عدم پرداخت بودجه طرح اشتغال فراگیر علیرغم گذشت چهار ماه از وعده مسئولان گفت: این بودجه به عنوان مرحله اول کل بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی اشتغال فراگیر، همان زمان از سوی سازمان برنامه و بودجه به حساب خزانه اختصاص یافته است.

وی در ادامه افزود: البته برای پرداخت این بودجه به حساب وزارت کار باید پیگیری ‌های لازم انجام شود تا این اقدام صورت گیرد.

نیمه شهریور ماه سال جاری بود که رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشستی مشترک با  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران، از اختصاص یافتن ۱۰۰ میلیارد تومان از مجموع بودجه ۵۰۰ میلیاردی اشتغال فراگیر خبر داد، ولی علیرغم گذشت چهار ماه از این اظهارات، این اعتبار برای اجرای برنامه اشتغال فراگیر به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت نشده است.

در ارتباط با همین موضوع عیسی منصوری (معاون توسعه کارآفرینی و توسعه اشتغال وزیر کار) در نشستی مطبوعاتی در مورد پرداخت اعتبار 100 میلیارد تومانی بودجه اشتغال فراگیر، گفت: همچنان در این بخش محدودیت وجود دارد و هنوز اعتباری از این محل به حساب وزارت کار واریز نشده است.

    نظرات