در سال آینده 20 هزار شغل در اردبیل ایجاد خواهد شد

در سال آینده 20 هزار شغل در اردبیل ایجاد خواهد شد

روز گذشته اکبر بهنام جو (استاندار اردبیل) در جلسه شورای اداری این استان، گفت: یکی از اهداف اصلی ما به وجود آوردن 20 هزار شغل در سال 97 در این استان است.

به گزارش اکوسیستم، بهنام جو بیان کرد: یکی از اولویت‌های مسئولان این استان به وجود آوردن 20 هزار فرصت شغلی در سال آینده است، این مهم با برنامه ریزی و توانمندی مدیران و نیز حمایت بخش خصوصی به صورت عملی دست یافتنی خواهد شد.

وی با بیان این موضوع که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری و فقدان شغل است، اضافه کرد: با مهیا کردن زیرساخت‌های اشتغال در استان اردبیل، این آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش خواهند یافت و تغییرات چشمگیری در بخش اقتصاد و اشتغال منطقه به دست می‌آید.

استاندار اردبیل از کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های استان اردبیل نام برد و اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی باید در اجرای طرح آبیاری نوین اقدامات اساسی انجام دهد و مطالعات طرح‌های خود را نیز آماده کنند تا در سال آینده اعتبارات خوبی به این طرح‌ها تعلق گیرد.

وی حمایت از سرمایه گذاران و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی را به عنوان مهمترین برنامه یاد کرد و تشریح نمود: مدیران باید توجه کنند که هیچ مانعی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل وجود نداشته باشد.

بهنام جو خاطر نشان کرد: در بخش ساماندهی جاده‌های استان اردبیل نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و انتظار می‌رود سال آینده اقدامات خوبی را از معاونت عمرانی و راه و شهرسازی برای اضافه شدن بزرگراه‌ها و ساماندهی جاده‌های اصلی و روستایی شاهد باشیم.

وی با اشاره به جذب اعتبارات خوب برای راه آهن اردبیل، افزود: این پروژه تا سه سال آتی به بهره‌برداری خواهد رسید تا مطالبه اصلی مردم اردبیل محقق گردد.

استاندار اردبیل با گرامی داشت دهه مبارک فجر گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران، کشورمان به پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف دست یافته است و ما قدردان خون شهدای والا مقام و انقلاب اسلامی هستیم.

    نظرات