ثبت نام فین استار 2018 شروع شد

سومین رویداد فین استارز 2018 در تاریخ 27 تا 30 فرودین ماه سال آینده در طبقه فوقانی سالن 41 نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود. ثبت نام این رویداد آغاز شده است و تا 12 اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش اکوسیستم، سومین رویداد فین استارز، فرودین ماه سال 97 در جریان یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود. شتاب دهنده‌های فین تکی، شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری جسورانه، تیم‌ها و استارتاپ‌های فین تک، مربیان و مشاوران و… مخاطبان این برنامه را تشکیل می‌دهند.

در این رویداد، برترین‌های دو دوره فین استارز گذشته یعنی فین استارز 2016 و 2017 تجربیات و موفقیت‌های خود را با حاضرین به اشتراک می‌گذارند و در مورد مهمترین‌ برنامه‌های توسعه‌ای شرکت‌های فعال در زمینه فین تک، چالش‌های مقرراتی و اجرایی عرصه فین تک و موضوعات روز تکنولوژی مالی سخنرانی‌هایی ایراد می‌شود و پنل‌های تخصصی نیز وجود خواهند داشت. به علاوه، در فین استارز 2018 نشست‌های همفکری با حضور شتاب دهنده‌های فین تک، شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری جسورانه، تیم‌ها و استارتاپ‌ها، مریبان و مشاوران، هلدینگ‌ها و شرکت‌های سرمایه گذاری برگزار خواهد شد.

مسابقه جذب سرمایه یک از بخش‌های رویداد فین استارز 2018 است. در این بخش برخی از نیازهای فناورانه بازارهای مالی مطرح می‌شوند و ایده‌هایی نیز به منظور رفع این نیازها ارائه خواهد شد. استارتاپ‌های شرکت کننده در این رویداد، امکان ارتباط با پلتفرمهای تامین مالی جمعی (Crowd Funding Platform)  و ارتباط مستقیم با سرمایه گذاران عمومی و خصوصی فراهم است.

شرکت فرابورس ایران با هدف اتصال سرمایه‌گذاران به سرمایه پذیران از طریق ایجاد بستر ارتباطی میان بازیگران مختلف حوزه تکنولوژی‌های مالی اقدام به برگزاری فین استارز 2018 کرده است.

علاقمندان برای حضور در این رویداد می‌توانند از طریق این لینک ثبت نام کنند.

    نظرات