کسب و کارهای مجازی مشکلات خود را مطرح کنند

کسب و کارهای مجازی مشکلات خود را مطرح کنند

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی برای شناسائی مشکلات کسب و کارهای مجازی و استارتاپ‌ها با سازمان امور مالیاتی فراخوان داد.

به گزارش اکوسیستم، در سال‌های اخیر تعداد زیادی از کسب و کارهای مجازی در کشور مشکلات بسیاری را با سازمان امور مالیاتی تجربه کرده‌اند از جمله عدم پذیرش فاکتور و قراردادهای الکترونیکی، الزام درج مشخصات مصرف کننده نهایی در صورت حساب‌های فروش، رد هزینه‌ها و…. که علیرغم وجود راهکارهای قانونی، اما متاسفانه اقدام سازنده‌ای از سوی آن سازمان صورت نگرفت و این امر منجر به خسارات فراوان کسب و کارهای مجازی و استارتاپ‌های این حوزه شده است.

از اینرو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی از تمامی کسب و کارها و استارتاپ‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت کرده است که معضلات، مشکلات و راه حل‌های پیشنهادی خود راجع به مالیات کسب و کارهای مجازی را تا 15 اسفند ماه سال جاری به پست الکترونیکی info@ecunion.ir یا شماره فکس ۰۲۱۸۸۲۸۵۵۱۸ ارسال کنند. پس از جمع‌آوری مواردی که ارسال شده‌اند و تدوین آنها توسط اتحادیه کسب و کارهای مجازی، در راستای رفع و ارائه راه حل‌های کارآمد مذاکرات با مقامات مسئول انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است چالش فوق پس از تجمیع و نهایی سازی در کارگروه تسهیل فضای کسب و کار و ایده‌های خلاقانه ستاد فاوا که در معاونت علم و فناوری رئیس جمهوری مستقر است، مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

    نظرات