توانیتو، استارتاپی برای تسهیل زندگی توان‌یابان

توانیتو، استارتاپی برای تسهیل زندگی توان‌یابان

استارتاپ توانیتو (همیار مهر سابق) که توسط یک توان‌یاب به نام وحید رجب‌لو تاسیس شده است، به عنوان سامانه‌ای جامع برای معرفی صاحبان مشاغل و ارائه‌دهنگان خدمات به معلولین فعالیت دارد.

به گزارش اکوسیستم، رجب‌لو هدف از راه‌اندازی این سامانه را ایجاد بانک اطلاعات مشاغلی در کشور دانست که به معلولان خدمات مختلفی را ارائه می‌کنند.

در حال حاضر وب‌سایت و اپلیکیشن توانیتو فضایی را برای تعامل و همدلی میان توان‌یابان و خدمات مرتبط به این قشر که با توجه به نیاز و شرایط خاص آنها به وجود آورده است، تا به این ترتیب سطح کمی و کیفی زندگی توان یابان ارتقاء یابد.

استارتاپ توانیتو قصد دارد تا میان قشر توان‌یاب و ارائه‌دهندگان خدمات در هر حوزه و سطح، صنف و شغلی ارتباط برقرار کند تا با اینکار این قشر از جامعه دسترسی آسان‌تری به انواع خدمات در منزل و حتی خارج از منزل داشته باشند.

صاحبان مشاغلی که برای توان‌یابان محصول یا خدماتی را ارائه می‌دهند در این سامانه، کسب و کار خود را ثبت می‌کنند تا گامی موثر در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی توان‌یابان برداشته شود.

مشاغلی که استارتاپ توانیتو قصد دارد آنها را به توان یابان معرفی می‌کند، شامل خدمات آرایشی، خدمات پزشکی، حمل و نقل، خرید مایحتاج ، آموزش و ... می‌شود.

    نظرات