کارگاه اصول مدیریت و برندسازی لاکچری
کارگاه آموزش اصول مدیریت و برندسازی لاکچری در موسسه آموشی روزنامه دنیای اقتصاد روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
به گزارش اکوسیستم، خرید محصولات لوکس و لاکچری دیگر اقدامی تجملاتی محسوب نمیشود و بازار این محصولات نیز روز به روز گسترش پیدا میکند. از اینرو بازار محصولات لوکس و لاکچری اهمیت زیادی پیدا کرده است.
سرفصلهای کارگاه آموزش اصول مدیریت و برندسازی لاکچری به شرح زیر است:
- لاکچری چیست؟ مبانی پیدایش محصولات و فرهنگ لوکس
- تحلیل بازار محصولات لاکچری و کانسپت محصولات لاکچری
- تفاوت دیدگاه بازاریابی و برندینگ در تحلیل لاکچری
- لاکچری در حوزه خدمات و فروش محصولات لاکچری
- استراتژیهای آنلاین برندهای لوکس
- DNA برندهای لوکس
خیام عسگری مدرس این کارگاه آموزشی است، وی در سوابق کاری خود مدیریت بازاریابی و تبلیغات چرم درسا، عضویت در هیئت علمی مدرسه بازاریابی تبریز، مدیرعاملی شرکت فراخیز و مشاوره برندسازی و اجرای بازاریابی شرکتهای مختلف را دارد.
نظرات