برگزاری بیست و سومین رویداد بانی در تهران

برگزاری بیست و سومین رویداد بانی در تهران

با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس، بیست و سومین رویداد بانی (استارتاپ گرایند سابق) تهران در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، این رویداد در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۷ در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود. این دوره از رویداد بانی میزبان رضا اربابیان (بنیانگذار استارتاپ شیپور) خواهد بود.

رویداد بانی تلاشی در جهت مشاهده سبک زندگی و طرز فکر بانیان کشور و ترویج روحیه کارآفرینی است. این رویداد از طریق تولید محتوای ناب آموزشی و فضای شبکه سازی به تاسیس کسب و کارها و استارتاپ‌ها کمک می‌کند.

استارتاپ گرایند تهران یک رویداد گروهی بود که با همراهی تمام اعضای تیم و مخاطبان، ۱۶ برنامه را برگزار کرد. در این رویدادها افرادی که یک کسب و کار را ایجاد کرده و ارزش آفرین بودند، از فراز و فرودهای مسیری که پیموده‌اند، می‌گفتند و تجربیات خود را با سایرین در میان می‌گذاشتند.

این کار مانند هر تجربه کاری دیگری، سختی‌ها و مشکلاتی را به همراه داشت که در نهایت باعث شد، اعضای تیم با تغییر نام و قالب این برنامه‌ها بر این مشکلات غلبه کنند و راه خود را ادامه دهند. بانی نام جدیدی است که برای ادامه این مسیر انتخاب شد. در حقیقت بانی قصد دارد فرصتی برای مشارکت در ایده‌های جدید باشد.

    نظرات