فراخوان وزارت ارتباطات برای انتخاب کالای خوب و باکیفیت ایرانی در حوزه ICT

فراخوان وزارت ارتباطات برای انتخاب کالای خوب و باکیفیت ایرانی در حوزه ICT

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور برای حمایت از کالای ایرانی، فراخوانی را برای انتخاب و معرفی کارخوب و با کیفیت ایرانی را در حوزه ICT منتشر کرد.

به گزارش اکوسیستم، روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که در سال حمایت از کالای ایرانی، این وزارتخانه قصد دارد پس از بررسی‌های مقدماتی توسط هیئت داوران، با رای و انتخاب مردم،  کار خوب و با کیفیت ایرانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را معرفی کند.

در این فراخوان از تمام شرکت‌هایی که تقاضای ارزیابی کار خوب و با کیفیت ایرانی را دارند و محصول یا خروجی کسب و کار آنها مرتبط با حوزه ICT است یا از پلتفرم‌های آن استفاده کرده باشند، دعوت به عمل آمده است که حداکثر تا 15 تیر ماه سال جاری فرم مربوطه را ارسال کنند. شرکت‌های متقاضی باید تاریخ مذکور درخواست و مستندات خود را به پست الکترونیکی javanan@ict.gov.ir نمایند.

محورهای این فراخوان عبارتند از: خدمات مبتنی بر ویدئو، خدمات و ابزارهای پایه فناوری اطلاعات، آموزش، بهداشت و سلامتی، تبلیغات و بازاریابی، جمع سپاری، حمل و نقل، خدمات ابری و CDN، خرده فروشی، رسانه، شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای وابسته، فین تک، خدمات عمومی، مدل و لباس، ابزارهای مبتنی بر نقشه، موسیقی، نیازمندی، توان یابان، پیام رسان، کاریابی، گردشگری، زنان و خانواده، محیط زیست، بازی و سرگرمی، تجهیزات، کالا و لوازم، کشاورزی، اینترنت اشیا (IOT)، سبک زندگی، کودک و نوجوان، دینی و مذهبی، امنیت، کتاب، خدمات غذا و رستوران، ورزش، فرهنگی و هنر، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و... .

برای شرکت در این ارزیابی و دریافت فرم فراخوان از طریق این لینک اقدام کنید.

    نظرات