برگزاری اولین رویداد دمو دی شتابدهنده اکسل اصفهان

برگزاری اولین رویداد دمو دی شتابدهنده اکسل اصفهان

چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۳۹۷، اولین رویداد دمو دی شتابدهنده اَکسِل اصفهان در سالن سروش شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، شتابدهنده اَکسِل به‌ عنوان یکی از شتاب‌دهنده‌های فعال اکوسیستم کارآفرینی ایران، با رویکرد توسعه استانی و با هدف حمایت از ایده‌های خلاقانه و کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، اینترنت اشیاء، پلتفرم های ارائه خدمات و محصولات، گردشگری الکترونیک، بازی و ... در شهریور سال ۱۳۹5 در 3 استان گیلان، اصفهان و قزوین راه‌اندازی شده است.

به گفته ایمان زرین عضو (مدیر مجموعه شتاب‌دهنده‌ اکسل)، رویداد دمو دی اکسل در اصفهان، اولین رویداد Demoday در اکوسیستم استارت‌آپی اصفهان است. در این رویداد چهار استارتاپ تالارنامه (پلتفرم آنلاین برنامه‌ریزی مراسم عروسی)، دیجی‌زرگر (ویترین آنلاین طلا و جواهر)، باکس (ارائه‌دهنده تبلیغات تعاملی بر روی دستگاه‌های مگاباکس) و اسمارتی‌پات (ارائه‌دهنده گلدان‌هایی بر اساس فناوری اینترنت اشیا) به‌عنوان اولین خروجی‌های دوره شتابدهی شتابدهنده اکسل اصفهان، پس از طی کردن دوره‌های فن‌افزایی و فن‌آفرینی در این شتابدهنده، در برابر سرمایه‌گذاران خطرپذیر سراسر کشور برای جذب سرمایه به رقابت خواهند پرداخت. برگزاری رویداد دمو دی در استان اصفهان، می‌تواند نشانه رشد زیست بوم کارآفرینی نوآورانه اصفهان باشد.

axell isfahan

زرین عضو در ادامه افزود: یک‌ سال پیش، بیش از ۱۱۰ تیم/ایده برای ورود به شتابدهنده اکسل در اصفهان تقاضا دادند که از بین آن‌ها ۱۵ تیم منتخب به رویداد نوآفرینی دعوت شدند و به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۰ تیم مجوز ورود به دوره فن‌افزایی (پیش‌شتابدهی) اکسل را به دست آوردند. در مرحله بعد ۵ تیم توانستند تا مجوز حضور در دوره فن‌آفرینی (شتابدهی) اکسل را به دست آورند و در نهایت ۴ تیم آماده ارائه در دمو دی شدند. در این رویداد هر تیم در یک ارائه ۱۰ دقیقه‌ای دستاوردها، چشم‌انداز و سرمایه مورد نیاز خود را برای سرمایه‌گذاران شرح خواهد داد.

پس از برگزاری رویداد دمو دی اکسل اصفهان، اکسل گیلان نیز به زودی اولین دمو دی خود را برگزار خواهد کرد.

    نظرات