بازار موبایل تا 10 روز آینده متعادل خواهد شد

بازار موبایل تا 10 روز آینده متعادل خواهد شد

محمد جواد آذری جهرمی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) از به تعادل رسیدن بازار موبایل طی 10 روز آینده خبر داد.

به گزارش اکوسیستم، جهرمی در حاشیه آئین بزرگداشت سالگرد شهدای هفتم تیر در اردستان گفت: اقداماتی از سوی این وزارتخانه صورت گرفته است و پیش بینی می‌شود تا 10 روز آینده قیمت تلفن همراه در بازار به تعادل برسد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با اقدامات پیش بینی شده از سوی مسئولان، وضعیت گرانی و اقتصادی کشور نیز در طیی روزهای آتی به شرایط عادی بازگردد.

وزیر ارتباطات در مورد نرخ هزینه خدمات ارتباطی در مناطق کمتر توسعه یافته نیز اظهار داشت: در حال حاضر تفاوتی میان مناطق برخوردار و کمتر توسعه یافته در کشور وجود ندارد، ولی برای تشویق اپراتورها به سرمایه گذاری در این مناطق، هزینه پرداختی به دولت را کاهش می‌دهیم.

وی ادامه: استان اصفهان از لحاظ اقتصادی و گردشگری، موقعیت راهبردی دارد و از نظر مکانی و جغرافیایی نیز در حوزه ارتباطات و سرمایه گذاری این بخش اهمیت ویژه‌ای دارد.

جهرمی خاطر نشان کرد: طی چند سال اخیر سرمایه گذاری‌های خوبی در حوزه فیبر نوری به منظور بهبود ارتباطات، توسعه نسل سوم و چهارم موبایل، افزایش ظرفیت دیتا، دسترسی خانگی و توسعه روستایی در این استان صورت گرفته است.

وی برای حضور در آئین سالگرد شهدای هفتم تیر به اردستان سفر کرد. افتتاح 37 طرح مخابراتی با صرف هزینه 73 میلیارد ریال و نشست با نخبگان و جوانان اردستان از دیگر برنامه‌های سفره یک روزه جهرمی به اردستان بود.

    نظرات