اولین نمایشگاه تخصصی استارتاپ‌های حوزه رایانش ابری

اولین نمایشگاه تخصصی استارتاپ‌های حوزه رایانش ابری

نخستین نمایشگاه تخصصی استارتاپ‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه رایانش ابری در تاریخ ۲۶ تیر ماه سال جاری در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شرکت‌کنندگان، سازمان‌ها و شرکت‌های کشورمان است تا ظرفیت‌های بازار را شناسایی کنند. همچنین افراد جویای خدمات، می‌توانند بهترین و باکیفیت‌ترین ارائه دهندگان خدمات مورد نظر خود را شناسایی و با آنها ارتباط برقرار کنند.

نمایشگاه تخصصی رایانش ابری، یک رویدادی جانبی در چهارمین رویداد سالانه جامعه آزاد رایانش ابری است و این فرصت در اختیار فعالان این حوزه قرار می‌دهد که آخرین دستاوردهای خود را به متخصصان معرفی کنند و از امکان تعامل و همکاری رودررو با اساتید، صاحب‌نظران، مدیران، دانش‌پژوهان و سایر دست‌اندرکاران و ذی‌نفعان اکوسیستم رایانش ابری کشور نیز برخوردار شوند.

حضور در این نمایشگاه، اطلاعات جامعی را از ظرفیت‌های موجود در اختیار مشتریان و نیز ارائه‌دهندگان محصولات ابری قرار می‌دهد با شناسایی رقبا در صنعت خود به رقابت سالم بپردازند.

از اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌توان به سرعت بخشیدن به فرایند سنجش بازار و استفاده از فرصت‌های توسعه بازار، ایجاد فرصتی برای مشتریان به منظور ارائه مسائل خود و دریافت راه حل و نیز شناسایی بهتر گرایش مشتریان و به‌کارگیری آن در خدمات آینده اشاره کرد.

به علاوه حضور استارتاپ‌ها در کنار ارائه‌دهندگان سرویس‌های ابری در لایه‌های مختلف، این فرصت را برای ارائه‌دهندگان سرویس ابری ایجاد می‌کند که بتوانند با مشارکت و تجمیع سرویس‌های خود با دیگران، سرویس‌های جدیدتر و پایدارتری را ارائه دهند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

    نظرات