صنعت چاپ و کمک به رشد بازاریابی کسب و کار

صنعت چاپ و کمک به رشد بازاریابی کسب و کار

با وجود پیشرفت‌های بازاریابی دیجیتال و رشد کسب و کارها به لطف این شیوه، اما همچنان صنعت چاپ یکی از ابرازهای مهم در تبلیغات و بازاریابی کسب و کارها محسوب می شود.

به گزارش اکوسیستم، اگرچه شاید نقش صنعت چاپ در تبلیغات مانند سال‌های گذشته پررنگ نیست، اما همچنان مهمترین ابزار بازاریابی و تبلیغات برای اکثر  کسب و کارها حسوب می‌شود. ماندگاری و دسترسی به اطلاعات کاری شما از طریق آرشیوهای تبلیغاتی کسب و کارها، باعث شده است صنعت چاپ یک قدرت ماندگار در تبلیغات نمایشگاهی باشد.

مشکلات کسب و کارها در سفارش چاپ

یکی از دغدغه‌های مدیران واحد ارتباطات و روابط عمومی، هنگام رویدادها و همایش‌های پیش‌بینی نشده، سفارش‌های چاپ است. اطمینان از کیفیت، استعلام قیمت، برآورد هزینه، ارتباط با چاپخانه، اطلاع از کاربرد صحیح محصول چاپی انتخاب شده متناسب با بودجه و زمان تحویل از مشکلات کسب و کارها در خصوص سفارش‌های چاپ است.

مشکلات فریلنسرهای طراحی و گرافیک در سفارش چاپ

طراحان گرافیک و فریلنسرهای فعال در زمینه طراحی و چاپ، همواره با مشکلات رسیدگی به سفارشات، مدیریت هزینه و سفارشات برای کسب و کار مواجه هستند. همچنین آرشیو سفارش‌ها، هزینه ها، اطلاع از وضعیت سفارش‌های مختلف و پاسخگویی به کسب و کارهای طرف قرارداد نیز سایر دغدغه‌های آنها در این صنعت است. البته مشکلات به همین جا ختم نمی‌شود و آنها با معظلات دیگری از جمله ارتباطات تلفنی، تلگرامی و ایمیلی در ارسال فایل‌های طراحی و عدم وجود بستر تخصصی استعلام قیمت و آرشیو سفارش‌ها در مورد سفارش چاپ روبرو هستند.

در این بین بستری مناسب برای سفارش‌های چاپ می‌تواند به فعلان این عرصه و مشتریان آنها کمک بسیاری کند. چاپ اکسپو  با پیاده سازی وب اپلیکیشن سفارش آنلاین چاپ توانسته است این بستر را فراهم کند.

طیف گسترده از محصولات چاپی با کیفیت از قبیل چاپ کارت ویزیت و ست اداری، استند و سازه‌های نمایشگاهی، بروشور و کاتالوگ با تنوع بالای در جنس، زمان تحویل و قیمت های رقابتی در وب سایت چاپ اکسپو  ارائه شده است و امکان سفارش آنلاین چاپ نیز وجود دارد. علاوه بر این، امکان آپلود فایل طراحی در ثبت سفارش چاپ یا  انتخاب طرح از گالری نمونه طرح‌ها نیز فراهم شده است. در حال حاضر کسب و کارها و اشخاص می‌توانند بدون محدودیت سفارشات چاپ را خود را به صورت آنلاین انجام دهد. چاپ اکسپو با ایده بهینه سازی فرآیندهای کسب و کار و زندگی در جامعه دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرده است.

چاپ اکسپو، راهکار سفارش آنلاین چاپ

وب سرویس سفارش آنلاین چاپ اکسپو با هدف تسهیل‌گری فرآیندهای سفارش و مدیریت چاپ برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ و امکان دسترسی به محصولات چاپی با کیفیت بالا و قیمت مناسب شروع به فعالیت کرده است. شفاف سازی در صنعت چاب به واسطه ارائه قیمت و کیفیت ثابت با تنوع بالای محصولات و با کاغذهای متنوع در تیراژ ها و زمان تحویل‌های مختلف، به یک هدف دست یافتنی تبدیل شده است. امکان استعلام قیمت چاپ به طور صورت 24 ساعته با ویژگی‌های انتخابی شما، متناسب با زمان تحویل و بودجه مورد نظرتان و امکان ثبت سفارش چاپ با ارسال و آپلود فایل طراحی و پرداخت آنلاین، باعث تسهیل فرآیند شفارش چاپ برای تمام کسب و کارها می‌شود.

این وب سرویس با ارائه ویژگی‌های پیشرفته کاربری از جمله اطلاع رسانی از وضعیت سفارشات چاپی از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل سفارش از طریق ارسال ایمیل و اس ام اس، و امکانات سیستمی مدیریت آرشیو سفارشات و هزینه‌ها مانند فاکتور چاپی آنلاین برای هر سفارش تنها با یک کلیک، مدیریت فرآیندهای سفارش چاپ را برای کسب و کارها به ساده‌ترین شیوه ممکن عرضه می‌کند.

    نظرات