جاده خاکی؛ سفری بهتر

جاده خاکی؛ سفری بهتر

«جاده خاکی» استارتاپی در حوزه گردشگری دیجیتال است که در آن به عنوان یک پلتفرم، گردشگر به مردم بومی منطقه متصل شده و افراد بومی خدماتی را به گردشگران ارائه می‌دهند.

به گزارش اکوسیستم، فائزه قاسمی، مدیر سالن «جاده خاکی» از راه‌های سفر کردن با این پلتفرم گفت:« سفر رفتن در ایران تبدیل به یک فرایند تکراری شده و شخص گردشگر صرفا از چند مکان و جاذبه گردشگری  دیدن می‌کند و به سفر خود خاطمه می‌دهد. ما تلاش داریم که این سنت شکسته شود.» وی در ادامه گفت:« هدف ما این است که فعالیت‌های مختلف بومی را در حوزه‌های گوناگون پوشش دهیم تا گردشگرهای متقاضی از طریق سایت و پلتفرم ما حوزه مورد علاقه خود را رزرو کنند. برای مثال ما در چابهار برنامه ماهی گیری را در نظر گرفته‌ایم یا در شهر لاله جین گردشگر در کنار خرید محصولات سفالی به سفال‌گیری هم می‌پردازد.»

قاسمی در پایان دلیل افزایش پلتفرم‌های گردشگری را برای خبرنگار اکوسیتم توضیح داد:« گردشگری  برای مردم پر از دغدغه ایران مانند یک نجات دهنده عمل می‌کند، این عامل باعث شده که هر روز مورد استقبال بیشتری قرار بگیرد. از طرف دیگه صنعت گردشگری از پول ساز ترین صنایع است و کشور ما ایران در افق‌های جدید  خود، نگاه ویژه‌تری به این صنعت دارد.»

    نظرات