خرید شیرینی، ساده‌تر از همیشه

خرید شیرینی، ساده‌تر از همیشه

خرید یکی از اجزای لاینفک زندگی است که در عین سادگی می‌تواند وقت‌گیر و پردردسر نیز باشد. از اینرو کسب و کارهای مانند خرده فروشی‌های آنلاین و... به جود آمدند تا این بخش از زندگی را ساده و جذاب کنند.

به گزارش اکوسیستم، در همین راستا اپلیکیشن تاتلی امکانی را فراهم کرده است که کاربران به راحتی و تنها با چند کلیک بتوانند شیرینی فروشی‌ها، آجیل فروشی ها و نان فانتزی‌های نزدیک خودتان را جست‌و‌جو کنند و به آسانی سفارش دهند.

تاتلی که به معنی شیرین است، یک سرویس خدمات آنلاین مبتنی بر وب و اپلیکیشن بوده که با شعار احساس شیرین یک انتخاب فعالیت خود را در تهران شروع کرده است.

اپلیکیشن تاتلی

مهمترین دغدغه در خرید شیرینی و آجیل، تهیه آن از قنادی‌های معروف و مرغوب شهر بدون اتلاف وقت و هزینه است و با تاتلی این امکان در اختیار کاربران قرار دارد. همچنین کاربران می‌توانند از چند روز قبل برای مراسم‌های خود اجناس مورد نظر خود را سفارش دهند.

در حال حاظر وب‌سایت تاتلی و نسخه اندروید آن آماده خدمت رسانی است. علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن اندروید تاتلی را از کافه بازار و گوگل پلی دانلود کنند. همچنین نسخه IOS آن نیز به زودی در دسترسی کاربران قرار خواهد گرفت.

    نظرات